Lämpönen auto on sano ex omistaja...
Mikä hel... patentti on siinä taka osastolle menevässä puhallus röörissä? Työntää kakskytkolmepistekolme asteista raikasta pakkasilmaa sisälle suoraan kylkeen ja selkään, kun muut työntää lämmintä. Opelin toinen hieno patentti et työntää sitä ilmaa vaikka räppänä on 0 asennossa, oli mikä räppänä kyseessä tahansa. Joten siitäkään ei ole paljoo apua. Mittee mä teen? puranko koko p..n ja pistän tukkoon?
Paleltaa b omegassa
- e0101296
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Paleltaa b omegassa
Kerro hieman tarkemmin. Mikä oli moottorin lämpötila silloin ?
Jos yli 50 astetta voi häiriö olla vain lämpötilansäätö/alipaineella toimivissa venttiileissä.
Jos yli 50 astetta voi häiriö olla vain lämpötilansäätö/alipaineella toimivissa venttiileissä.
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Re: Paleltaa b omegassa
Ymmärrän topicin aloittajan kirjoittaman niin, että kysymys on keskitunnelin päällä takamatkustajille tarkoitetuista ilmasuuttimista. Foorumilla on noista kirjoitettu useamman kerran. 100% varma en ole lopputuloksesta, mutta itse olen päätellyt, että joissakin omegoissa ne ovat raitisilmasuuttimet... tämä riippuen vuosimallista ja varustetasosta.
Sen käsikäyttöisen sulkuventtiilin 0 - asennossa sieltä ei pitäisi puhaltaa mitään, joten se sulkuventtiili on selkeästi rikki. Joko korjaat sen sulkuventtilin tai sitten tukit suuttimet.
Tuossa kuva purkamiseen : http://s622.photobucket.com/albums/tt30 ... irVent.jpg
Sen käsikäyttöisen sulkuventtiilin 0 - asennossa sieltä ei pitäisi puhaltaa mitään, joten se sulkuventtiili on selkeästi rikki. Joko korjaat sen sulkuventtilin tai sitten tukit suuttimet.
Tuossa kuva purkamiseen : http://s622.photobucket.com/albums/tt30 ... irVent.jpg
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i