Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Viesti Kirjoittaja TJT »

maritus kirjoitti:^Mä kyllä ehdin jo ostaa liput tonne, mutta olishan se kiva saada seuraa sinne :D
Et kai oikeasti vielä luule johonkin häihin lipuilla pääseväsi?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

TJT kirjoitti:
maritus kirjoitti:^Mä kyllä ehdin jo ostaa liput tonne, mutta olishan se kiva saada seuraa sinne :D
Et kai oikeasti vielä luule johonkin häihin lipuilla pääseväsi?
Et kai oikeasti vielä luule että joku olisi niitä lippuja ostanut :o :lol:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

hesarissa

Täytyy sanoo, että varsin sisukas ukko :peukku:
Mutta olis ihan kiva tietää, että miksi työ on jäänyt näin myöhään? Selityksiä kun voi olla monia niin ei voi ihan automaattiseti syyllistääkkään.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Jaccez
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jaccez »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120 ... 0_uu.shtml
Reportaasi Pattayan seksiturismista osa 2

Työkaveri käy muuten tuolla pattaajalla polkemassa joka vuosi, sano että jos asuu hotellissa ekassa kerroksessa niin senkun vetää tyttöjä ikkunasta sisään ja panee niitä pari päivää ihan nimellisellä korvauksella. Niin se puhu että nuo iltiksen hinnat on helevetin paljon yläkanttiin.
Osta japsi ja opit hitsaamaan
Kuva
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Jaccez kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120 ... 0_uu.shtml

Työkaveri käy muuten tuolla pattaajalla polkemassa joka vuosi, sano että jos asuu hotellissa ekassa kerroksessa niin senkun vetää tyttöjä ikkunasta sisään ja panee niitä pari päivää ihan nimellisellä korvauksella. Niin se puhu että nuo iltiksen hinnat on helevetin paljon yläkanttiin.
Ja hinnanerotuksen voikin sitten kantaa apteekkiin antibiootteja vastaan :lol:
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

TJT kirjoitti:
Jaccez kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120 ... 0_uu.shtml

Ja hinnanerotuksen voikin sitten kantaa apteekkiin antibiootteja vastaan :lol:
Ne taudit ei antibiooteilla lähde. :D
TBD
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Ei jengi oo kortsusta kuullut?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Jaccez kirjoitti:...niin senkun vetää tyttöjä ikkunasta sisään ja panee niitä pari päivää ihan nimellisellä korvauksella.
"tyttöjä" :roll: Mä en kyllä ymmärrä kuinka säälittävä ihminen täytyy olla että menee tuolta asti hakemaan huoria... Tai no jos ylipäätään turvautuu huoraan :D
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

^No jos ei suomesta saa :D

Nimimerkillä ei tällä naamalla.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

maritus kirjoitti:
Jaccez kirjoitti:...niin senkun vetää tyttöjä ikkunasta sisään ja panee niitä pari päivää ihan nimellisellä korvauksella.
Mä en kyllä ymmärrä kuinka säälittävä ihminen täytyy olla että menee tuolta asti hakemaan huoria... Tai no jos ylipäätään turvautuu huoraan :D
En mä tiedä, ei mulla ole mitään vastaan, jos käyttää maksullisia. Kaikestahan tänä päivänä joutuu maksamaan. Jos se vain on molemmille vapaaehtoista.

Itse olen Pattayalla käynyt joitakin vuosia sitten kääntymässä. Uskokaa tai älkää, en käynyt polkemassa huoria. :D
Meininki siellä on sen verran yököttävää, että toiste en ole menossa käymään. Se on hienoa katsoa kun Saksalainen 50-v rekkamies kävelee pikkupojan kanssa käsi kädessä kadulla. :roll:
TBD
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Jokainen mieshän tavalla tai toisella pillusta maksaa, halusi tai ei ;)
Voi sitä itselleen uskotella, että kyllä se eukko ilmaiseksi antaa, mutta laskekaa oikeasti minkä verran sitä fyrkkaa niihin naisiin loppupeleissä menee :lollis:
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

TJT kirjoitti:Jokainen mieshän tavalla tai toisella pillusta maksaa, halusi tai ei ;)
Voi sitä itselleen uskotella, että kyllä se eukko ilmaiseksi antaa, mutta laskekaa oikeasti minkä verran sitä fyrkkaa niihin naisiin loppupeleissä menee :lollis:
Halvempaa se loppupeleissä on mennä suoraan maksullisiin. Eikä tarvi kuulla jäkätystäkään. Eikä tarvi stressata tuliko toinen. :lol:
TBD
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

^Onhan tuossakin pointti. Ja kai niillekin jotka ei saa muuta kun maksamalla niin pitää olla mahdollisuus :P En vaan ehkä ymmärrä ja en kyllä ikinä itse maksais seksistä. Tosin noi mieshuorat taitaa olla aika vähissä :lollis:
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

maritus kirjoitti: Ja kai niillekin jotka ei saa muuta kun maksamalla niin pitää olla mahdollisuus :P
Mä näkisin että sä et ole asian ytimessä. Kun miettii mitä noi maksaa tuolla ulkomaillakin esim. niin onhan se nyt helvetisti halvempaa vaan heittää huoralle kymppi ja paukuttaa menemään. Ei tarvi miettiä korulauseita, juottaa sitä känniin, vongata koko iltaa ja pelästyä aamulla kun vieressä on hippo. Kyllä huoria käyttää muutkin kuin ne, jotka eivät muuten saisi. On sen verran tullut matkattua, nähtyä ja kuultua.
TBD
Jaccez
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jaccez »

maritus kirjoitti:
"tyttöjä" :roll: Mä en kyllä ymmärrä kuinka säälittävä ihminen täytyy olla että menee tuolta asti hakemaan huoria... Tai no jos ylipäätään turvautuu huoraan :D
Noh, karju painaa huhtikuusta joulukuuhun paskahommaa niin pitää sitä ny pari kuukautta rentoutua etelän lämmössä, tietenkin halpaa kalijaa juoden ja silleen... :lollis:
Osta japsi ja opit hitsaamaan
Kuva
Vastaa Viestiin