Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Re: Millaisen muun auton kuin Opelin bongasin liikenteessä
Savonlinnassa eilen (19.11) Kawasakin vihreä 500 Bemu mustalla "shogun" takasiivellä, minusta olis ollut parempi ilman tuota siipee.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Eilen tuli Oulussa bongattua A-Mersu HRA-47 -kilvellä, ei kuitenkaan ite Herra 47 ollu ratissa ja työpaikalla kävi uus valkonen Audi A7.
RED-911
eiköhän tuosta jo selvinnyt tärkein, olen kade
eiköhän tuosta jo selvinnyt tärkein, olen kade
Taitaa olla sama uuden karhea Audi?J.Toivanen kirjoitti:Kilpi mieleen ja poliisille yhteyttä tommosessa tilanteessa, monesti olen ite soittanut ja tulostakin on syntynyt. (aineissa/kaljoissaan ajaneita)|vectraman| kirjoitti:Nyt kun vitutus ja vapina on vähän laantunut niin vois kertoa vähän tarkemmin aiemman viestin syytä ettei porukka niin ihmettele..
Eli lähdin tuossa päivällä ajelemaan Oulua kohti ja tuossa kasitiellä tumma Audi liimautui oikeasti todella lähelle perseeseen kiinni.. Sää oli todella märkä ja vettä satoi melko paljon joten liukastakin oli. Ajelin sitten ja välkytin jarruvaloja että jättäisi väliä vaan ei, liikenneympyrään mennessä jarrutin hieman normaalia voimakkaammin kun edellämenijäkin jarrutti ja näytti, että auto tulee aivan justiinsa perseeseen, muttei kuitenkaan tuntunut ainakaan tömähdystä. Liikenneympyrästä lähdin motarille sama auto perseessä kiinni ja lähdin kiihdyttämään siinä sitten ja samalla tämä teiden ritari ajoi ohi minusta, vänkäri heilutteli peukaloita ja molemmat näytti joltakin rapajuopoilta mitä kerkesin niitä nähdä.
Ei siinä, ajelin menemään ja kohtahan se Audi tulikin perä edellä vastaan, ei muutakuin ohi ja vähän matkaa ohituskaistaa ajelin kun olin menossa rekan edelle niin se Audi meni oikealta ohi ja teki todella kovan jarrutuksen ettei ajaisi sen rekan perään, minä jatkoin samaa tahtia ajatellen, että kait se tajuaa että olen menossa ohi.
Siltähän se näyttikin siihen asti kun pääsin Audin takapuskurin kohdille, eiköhän ottanut Audi äkkikäännöksen vasemmalle ja pisti sopivasti vilkun päälle samassa eikä yhtään aikaisemmin ja mikäli en olisi kerinnyt jarruttaa ollenkaan, en välttämättä kirjottaisi tällä hetkellä tässä nimittäin autojen väli oli vain muutamia senttejä, sen verran tajusin, että aloin jo valmistautumaan rysähdykseen automaattisesti.Annoin törrän laulaa ja vilkautin pitkiä sitten siinä samalla tälle kusipäälle joka liimautui hänen edessä olleen auton perseeseen samalla tavalla kiinni kuin minun perääni aiemmin. Se ajo oli muutenkin melko holtittoman näköistä ja auto seilaili laidasta laitaan, valitettavasti eivät kääntyneet samasta rampista niin ei voinut käydä sanomassa valittuja sanoja niille
Ja vauhtiakin heillä oli melkoisesti, arviolta 130-140km ohittaessaan minua..
http://www.nettiauto.com/audi/80/3384894
Kysy omistaako Herra Tuomas Takkinen vielä auton ja oliko liikenteessä silloin.
Ja sanot pari valittu sanaa
^Miten musta tuntuu et 20-vuotta vanha auto ei ole uudenkarhea vaikka mistä suunnasta kattois

OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Eilen ajelin uuden Audi A7:n perässä. Ensimmäistä kertaa sellaisen näin. Aika jännä se spoileri siellä kontin päällä
Tänään sitten ohitse huristeli uusikorinen Saab 95 taksina.
Tänään sitten ohitse huristeli uusikorinen Saab 95 taksina.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Plymouth Valiant -67 4d, mattamusta.
jokos siinä paloi jouluvalot alla? Tai saattoihan se olla eri yksilö mikä pyöri Juuassa muutama vuos takaperinArg! kirjoitti:Savonlinnassa eilen (19.11) Kawasakin vihreä 500 Bemu mustalla "shogun" takasiivellä, minusta olis ollut parempi ilman tuota siipee.
OCF Formulatietäjä 2013
Honda Pilot maasturi Pyhtään aakkoshuoltamolla aamulla noin ½ 10 aikaan.
Aika iso.
Aika iso.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
Jukka T kirjoitti:Plymouth Valiant -67 4d, mattamusta.
Missä tykkää nappi?
Voh. Autonhan pitää olla mattamusta (siis auton) Ja siinä pitää olla hyvällä maulla ripoteltuna ralliruutua. Ja ehkä vähä liekkejä. (muuallaki ku kaasarissa venäjän tullissa startatessa. nimim. ei niin hauska kokemus tuo väärässä paikassa tulviva holley)
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Oli parkissa eikä ketään autossa.Nestori kirjoitti: jokos siinä paloi jouluvalot alla? Tai saattoihan se olla eri yksilö mikä pyöri Juuassa muutama vuos takaperin
quote="ascona_c"]Trans-Am, mallia pickup.
Täällä meidän kylällä tuollainen toimii kesäisin känniläisten juopotteluterassina, nyt alkaa hautautumaan lumeen
GSI-The Real Thing & ST wagon
Eilen tää Mersun uus lokinsiipiovisportti. Melko massiivinen laitos livenä. 6.3 litraisella pannulla ja AMG- logoja siellä täällä
Helvetin pitkä keula semmosessa, paljon tyhjää tilaa pellin alla. Hintaa sillä oli reilut 400 tuhatta euroo
Helvetin pitkä keula semmosessa, paljon tyhjää tilaa pellin alla. Hintaa sillä oli reilut 400 tuhatta euroo
OCFormulatietäjä 2011
Tuli elokuun alussa vastaan kasitiellä limingan kohdalla samanlainen. Olin kyllä kuvia nähny mutta luonnossa tosiaan aika massiivinen.. Näytti että mahtuuko vastaan tulee..mannion kirjoitti:Eilen tää Mersun uus lokinsiipiovisportti. Melko massiivinen laitos livenä. 6.3 litraisella pannulla ja AMG- logoja siellä täällä![]()
VW Passat Variant
Eilen Helsingin Malmilla erään firman pihassa seisoi parkissa Chevrolet HHR Panel. Melkoisen mielenkiintoinen ja harvinainen näky. Oli kyllä Suomen kilvissä, mutta näköjään Suomessa tuota mallia ei myydä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Sitä piti ruveta myymään Suomessa ihan normaalisti Chevrolet-dealereilla, mutta joku tuulilasin hyväksymismerkinnän ongelma lopulta sen kaatoi Suomen viranomaisten toimesta. Auto itsessäänhän on Astra H:n alustaan perustuva eli GM Delta I-platformille tehty Chrysler PT Cruiserin kilpailijamalli.Nalen kirjoitti:Eilen Helsingin Malmilla erään firman pihassa seisoi parkissa Chevrolet HHR Panel. Melkoisen mielenkiintoinen ja harvinainen näky. Oli kyllä Suomen kilvissä, mutta näköjään Suomessa tuota mallia ei myydä.