Mistäs leveitä pieniä vanteita???
- Dominator
- 'Diplomat'

Jep eli nyt oon ihastunut leveisiin pieniin vanteisiin... Näyttäs tosi hienolta mantan alla!!! Eli jotkin 13-14" 7.5-8.5" leveet joihin vois sit heittää jotkin läskit päälle n205-235 luokkaa... näyttäs tosi hienolta ainakin omaan silmään, mutta mistähän noita kannattas kysellä???
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Joo, pienet ja leveät vanteet sopivat hyvin varsinkin juuri spoilerittomaan Mantaan, tuosta olen samaa mieltä.On 2003-10-10 11:31, Dominator wrote:
Jep eli nyt oon ihastunut leveisiin pieniin vanteisiin... Näyttäs tosi hienolta mantan alla!!! Eli jotkin 13-14" 7.5-8.5" leveet joihin vois sit heittää jotkin läskit päälle n205-235 luokkaa... näyttäs tosi hienolta ainakin omaan silmään, mutta mistähän noita kannattas kysellä???
Compomotivelta löytyy kestäviä kunnon kisavanteita aina 10*13" asti ja saa eri offseteilla.
http://www.autoracing.fi/
tuo maahan.
http://www.autoracing.fi/
tuo maahan.
Yhellä tutulla olis 13*8 vanteet, ollu mantassa alla. Voin kysellä jos ne on vielä tallella ja käydä nappaamassa kuvan vanteista. Päällä muistaakseni loppuunajetut kumit.
mailaa mika.sorjonen@sunpoint.net
mailaa mika.sorjonen@sunpoint.net
-
Manta Hatch
- 'Kadett'

Mulla ois 2kpl Compomotiven 7x13 vanteita, päällä sileät 205-60-13 kumit.
Tämmösiä on jossain Historic-vehkeissä yms. Leveä(!)alumiinireunus ja pieni kullanvärinen "hunajakenno" navan ympärillä. Todella hienot, oli mulla A-Mantassa...
Jos jotakuta kiinnostaa, mailatkaa.
Tämmösiä on jossain Historic-vehkeissä yms. Leveä(!)alumiinireunus ja pieni kullanvärinen "hunajakenno" navan ympärillä. Todella hienot, oli mulla A-Mantassa...
Jos jotakuta kiinnostaa, mailatkaa.
-Less is more but 6 cylinders is enough-
- Dominator
- 'Diplomat'

Jep kyllä noista linkeistä löyty muutamat nätit vanteet joita täytyy harkita... kun kiire ei ole vielä... Hunajakennot odottaa tallissa uusilla piikkareilla... tulis vaan kevät niin sais mantan "maa läheisemmäksi..."
*Domi from Saarijärvi*