voi ascona parkafanal kirjoitti:
Tänään ilmestyneessä Maaseudun Tulevaisuuden Kantri-liitteessä on sivun juttu metsäautoista. Kuvituksena omalla tavallaan hieno metsä-Ascona.
Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
-
_Jape_
- 'Diplomat'

- Viestit: 4738
- Liittynyt: 10 Touko 2007, 01:17
- Paikkakunta: Lahti
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
_Jape_ kirjoitti:voi ascona parkafanal kirjoitti:
Tänään ilmestyneessä Maaseudun Tulevaisuuden Kantri-liitteessä on sivun juttu metsäautoista. Kuvituksena omalla tavallaan hieno metsä-Ascona.
kyl tälläset pitäs pelastaa !!
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
joo, nii tulha se viime viikol getarikin postilootaan.
hieno peli se oranssi dtm b-veccu siinä
taitaa auton omistaja täälkin foorumil pyörivän.
hieno peli se oranssi dtm b-veccu siinä
taitaa auton omistaja täälkin foorumil pyörivän.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
fanal
- 'Senator'

- Viestit: 476
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 20:09
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä

Tämä D Rekord, jonka parissa poikani puuhasteli loppukesän, esiintyy huomisessa Maaseudun Tulevaisuudessa koko komeudessaan.
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
fanal kirjoitti:
Tämä D Rekord, jonka parissa poikani puuhasteli loppukesän, esiintyy huomisessa Maaseudun Tulevaisuudessa koko komeudessaan.
voi olla komee pirssi,
pitääpi mennä lehti katsomaan emännän ukin luo.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
eilen ilmesty Gti magazine,
aikas hieno omega 3000 siinä, vajaa 500hv
kone huone
aikas hieno omega 3000 siinä, vajaa 500hv
kone huone
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
Woody
- 'Diplomat'

- Viestit: 7958
- Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Ostin -64 vuoden tekniikan maailman missä on rekord a:n koeajo. Mm. moitittiin tupakansytyttimen pitkää holkkia jolla hankala sytyttää sätkä etenki ajaesssa 
-
fanal
- 'Senator'

- Viestit: 476
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 20:09
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Uudessa Mobilistissa oli aukeama D-Rekkujen historiaa.
-
tursas
- 'Diplomat'

- Viestit: 4716
- Liittynyt: 22 Heinä 2004, 03:00
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
SK: Suomessa Euroopan vanhin autokanta
Iltalehti ja C-Ascona
http://www.iltalehti.fi/autot/2010111512701504_au.shtml
Satakunnan Kansa ja onkos tuo nyt Kadetti vai Corsa
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lleen.html
Iltalehti ja C-Ascona
http://www.iltalehti.fi/autot/2010111512701504_au.shtml
Satakunnan Kansa ja onkos tuo nyt Kadetti vai Corsa
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lleen.html
-
Jones-
- 'Diplomat'

- Viestit: 1132
- Liittynyt: 04 Heinä 2005, 14:46
- Paikkakunta: Tre
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Onneks oli silmät auki niin en laittanu asakoonan kuvaa toistamiseentursas kirjoitti:SK: Suomessa Euroopan vanhin autokanta
Iltalehti ja C-Ascona
http://www.iltalehti.fi/autot/2010111512701504_au.shtml
._.
-
ata
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 15937
- Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Opelit on kestäviä...tursas kirjoitti:SK: Suomessa Euroopan vanhin autokanta
Iltalehti ja C-Ascona
http://www.iltalehti.fi/autot/2010111512701504_au.shtml
Satakunnan Kansa ja onkos tuo nyt Kadetti vai Corsa
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lleen.html
-
Jussi V
- 'Senator'

- Viestit: 666
- Liittynyt: 09 Huhti 2007, 11:58
- Paikkakunta: Lahti
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Tai malliesimerkki vanhasta autonromusta?ata kirjoitti:Opelit on kestäviä...
-
Arg!
- 'Diplomat'

- Viestit: 1673
- Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Savonmua
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
11.11 ilmestyneessä Juvan lehdessä oli juttu SPR:n toiminnnasta ja vanha kuva ensiapunäytöksestä jossa "päätähtinä" A-Kadett 2D + A-Asco 4D ja taaempana parkissa A-Kadett coupe 
GSI-The Real Thing & ST wagon
-
|vectraman|
- 'Diplomat'

- Viestit: 6021
- Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
- Paikkakunta: Liminka
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Uusimmassa GTI:ssä oli pirteähkö A Corsa Gsi
Jäi vaan epäselväksi, että onko se tieliikennepeli kun sellaisen käsityksen sain kirjoituksesta, mutta ei ihan noin vaan leimatakaan tuollaista autoa, toisaalta se kertoo taas, että kaikki on mahdollista 
-
telwin
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 8699
- Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
- Paikkakunta: Heinola
Re: Hienoja Opeleita lehdissä esittelyssä
Uusimmassa Flash Opel Scenessä esittelyssä erään kerholaisen Lotus Omega.
