Opel-Treffen Oschersleben 2011
Re: Opel-Treffen Oschersleben 2011
Ei ole,laitan sen kyllä heti näkyviin kun se selviää.
The date for 2011 is not fixed, at the moment. The reason is, that the dates of major racing series are still not fix.
Probably we will publish the date for 2011 until end of October.
It could be at the moment following dates:
19. bis 22.05.2011
26. bis 29.05.2011
23. bis 26.06.2011
I would be delighted if even more cars would come from Finland. A space for the family-area is not a problem.
I would require the number of cars and the names of the drivers until 15th of Marchv 2011.
Best regards
Sven
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Mahdolliset päivät tällähetkellä ovat: 19-22.5 2011 tai 26-29.5 2011 tai 23-26.6 2011.
Autot ja kuljettajien nimet pitää ilmoittaa 15 maaliskuuta mennessä jos ymmärsin oikein??
Autot ja kuljettajien nimet pitää ilmoittaa 15 maaliskuuta mennessä jos ymmärsin oikein??
Tämänkin tapahtuman päivämäärä on nyt varmistunut!
Opel-Treffen 2011 ist der 19. bis 22. Mai eli Toukokuussa.
Nyt voikin sitten ryhtyä suunnittelemaan millä tuonne on viisainta mennä,eli laivalla vai ajaen,kaikki ei varmastikkaan lähde ajamaan Baltian läpi tuonne joten luontevinta on mennä joko Finnlinesillä tai Tallink Siljalla Rostockiin tai Travemündeen.
Itse menen Baltian läpi ajamalla tuonne kuten tänävuonnakin.
Tuolta Oscherslebenistä olisi sitten tarkoitus jatkaa Nürburgringille ja käydä siellä ajamassa legendaarinen Nordschleife läpi.
Opel-Treffen 2011 ist der 19. bis 22. Mai eli Toukokuussa.
Nyt voikin sitten ryhtyä suunnittelemaan millä tuonne on viisainta mennä,eli laivalla vai ajaen,kaikki ei varmastikkaan lähde ajamaan Baltian läpi tuonne joten luontevinta on mennä joko Finnlinesillä tai Tallink Siljalla Rostockiin tai Travemündeen.
Itse menen Baltian läpi ajamalla tuonne kuten tänävuonnakin.
Tuolta Oscherslebenistä olisi sitten tarkoitus jatkaa Nürburgringille ja käydä siellä ajamassa legendaarinen Nordschleife läpi.
Kiinnostus olisi kyllä kova...
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Jep, sen verran kova että matkaan on päästävä 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Shotgun!
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Kyllä tuo kiinnostais...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Hyvä että kiinnostusta on,vielä parempi olisi että saadaan lähtijöitäkin.
Alustava lähtevien lista olisi seuraava:
Jarno,Ville,TobyR,Jartsa63,timok,teemuk,Juheksi ja minä.
Kiinnostuneita:
Enochian,J_J2,ata,madi ja Timonen ja MikkoH
Eli nyt kaikki jotka haluaa lähteä tuonne,vaikkapa vain Oscherslebeniin, loma anomuksia sisään ja € sukanvarteen.
Js ei halua/voi lähteä omalla autolla niin varmasti löytyy paikka jonkun kyydistä.
Lähtijät olisi hyvä olla selvillä maaliskuun alkuun mennessä koska viimeistään 15 maaliskuuta on ilmoitettava kuinka monta ajoneuvoa tulee ja niiden kuljettajat.
Toivottavasti saadaan mahdollisimman suuri porukka liikkeelle,että varmasti tullaan huomatuiksi.
Alustava lähtevien lista olisi seuraava:
Jarno,Ville,TobyR,Jartsa63,timok,teemuk,Juheksi ja minä.
Kiinnostuneita:
Enochian,J_J2,ata,madi ja Timonen ja MikkoH
Eli nyt kaikki jotka haluaa lähteä tuonne,vaikkapa vain Oscherslebeniin, loma anomuksia sisään ja € sukanvarteen.
Js ei halua/voi lähteä omalla autolla niin varmasti löytyy paikka jonkun kyydistä.
Lähtijät olisi hyvä olla selvillä maaliskuun alkuun mennessä koska viimeistään 15 maaliskuuta on ilmoitettava kuinka monta ajoneuvoa tulee ja niiden kuljettajat.
Toivottavasti saadaan mahdollisimman suuri porukka liikkeelle,että varmasti tullaan huomatuiksi.
^ Ok!
Mulla on taas toi määräaikainen työsoppari katkolla tossa vuodenvaihteessa, mutta enköhän mä jo viimestään joulukuussa saa tietää jatkosta.
Ja tolle tapahtuma-ajankohdalle luulis pystyvän sumplimaan vapaata.
Ja voisin olla lähdössä tuonne omalla autollakin, ehkä...
Mulla on taas toi määräaikainen työsoppari katkolla tossa vuodenvaihteessa, mutta enköhän mä jo viimestään joulukuussa saa tietää jatkosta.
Ja tolle tapahtuma-ajankohdalle luulis pystyvän sumplimaan vapaata.
Ja voisin olla lähdössä tuonne omalla autollakin, ehkä...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
minä ja Teemu olemme myös lähdössä, lomat varattu siihen ajankohtaan 
edit: oho meidän nimethän oli jo tuolla
edit: oho meidän nimethän oli jo tuolla
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Ei ole vielä lomalistoja ensi vuodelle ruvettu töissä keräämään. Aika aikaisin tuo kyllä on... mutta edelleen kiinnostunut. Ja jos lähtee niin voisi lähteä omallakin autolla kattomaan mitä sakut meinaa australialaisista sukulaisautoista... (ja voisi kokeilla baanalla mitä se menee (160+ mph?)...
)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Täältä Turun suunalla on ollut vähän puhetta että täältä vois hyvinkin olla lähdössä 3-5 henkilöä..
elikkä se tarkoittais sitä että kaksi autoa olis lähdössä..
Mutta katsotaan nyt sitten miten käy, ja kovasti yritän että saatais täältä päin lähtemään 3-4 autoa mukaan..
Mutta katsotaan nyt sitten miten käy, ja kovasti yritän että saatais täältä päin lähtemään 3-4 autoa mukaan..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Hjyvä hjyvä...jartsa63 kirjoitti:Täältä Turun suunalla on ollut vähän puhetta että täältä vois hyvinkin olla lähdössä 3-5 henkilöä..
Kovasti oli itsellänikin kiinnostusta lähteä ja siitä taisinkin jollekin jo joskus aikaisemmin mainitakin, mutta saattaa kaatua taas rahoitusongelmiin...

Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.