Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Re: Millaisen muun auton kuin Opelin bongasin liikenteessä
Kouvolassa yhden kerrostalon parkissa Toyota Aristo. Etupuskuri halki ja takana ja kyljissä useita lommoja, takarenkaat aivan sliksit 
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Arigato, Razorth.
Tuossa kadun varressa seisoi pysäköitynä vaaleanvihreä VW Lupo, mistä oli katto hypitty sisään ja tuulilasikin rikottu
Eilen illalla ku seisoin järvigrillin jonossa ni ruskosta päin tuli musta(tms.) 90 - luvun puolenvälin sedan 323 mazda. Vähän ennen grilliä kuski sammutti valot ja pisti alusta valot vilkkumaan.
Sit vähn matkan päässä sytytti valot ja sammutti alustavalot..
VW Passat Variant
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
kyl rane on kingiMbede kirjoitti:Eilen illalla ku seisoin järvigrillin jonossa ni ruskosta päin tuli musta(tms.) 90 - luvun puolenvälin sedan 323 mazda. Vähän ennen grilliä kuski sammutti valot ja pisti alusta valot vilkkumaan.Sit vähn matkan päässä sytytti valot ja sammutti alustavalot..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Te munapäät jotka ajoitte sillä tummalla Audilla jonka rekkari oli UFF-573, tappakaa ittenne

-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Nyt kun vitutus ja vapina on vähän laantunut niin vois kertoa vähän tarkemmin aiemman viestin syytä ettei porukka niin ihmettele..
Eli lähdin tuossa päivällä ajelemaan Oulua kohti ja tuossa kasitiellä tumma Audi liimautui oikeasti todella lähelle perseeseen kiinni.. Sää oli todella märkä ja vettä satoi melko paljon joten liukastakin oli. Ajelin sitten ja välkytin jarruvaloja että jättäisi väliä vaan ei, liikenneympyrään mennessä jarrutin hieman normaalia voimakkaammin kun edellämenijäkin jarrutti ja näytti, että auto tulee aivan justiinsa perseeseen, muttei kuitenkaan tuntunut ainakaan tömähdystä. Liikenneympyrästä lähdin motarille sama auto perseessä kiinni ja lähdin kiihdyttämään siinä sitten ja samalla tämä teiden ritari ajoi ohi minusta, vänkäri heilutteli peukaloita ja molemmat näytti joltakin rapajuopoilta mitä kerkesin niitä nähdä.
Ei siinä, ajelin menemään ja kohtahan se Audi tulikin perä edellä vastaan, ei muutakuin ohi ja vähän matkaa ohituskaistaa ajelin kun olin menossa rekan edelle niin se Audi meni oikealta ohi ja teki todella kovan jarrutuksen ettei ajaisi sen rekan perään, minä jatkoin samaa tahtia ajatellen, että kait se tajuaa että olen menossa ohi.
Siltähän se näyttikin siihen asti kun pääsin Audin takapuskurin kohdille, eiköhän ottanut Audi äkkikäännöksen vasemmalle ja pisti sopivasti vilkun päälle samassa eikä yhtään aikaisemmin ja mikäli en olisi kerinnyt jarruttaa ollenkaan, en välttämättä kirjottaisi tällä hetkellä tässä nimittäin autojen väli oli vain muutamia senttejä, sen verran tajusin, että aloin jo valmistautumaan rysähdykseen automaattisesti.
Annoin törrän laulaa ja vilkautin pitkiä sitten siinä samalla tälle kusipäälle joka liimautui hänen edessä olleen auton perseeseen samalla tavalla kiinni kuin minun perääni aiemmin. Se ajo oli muutenkin melko holtittoman näköistä ja auto seilaili laidasta laitaan, valitettavasti eivät kääntyneet samasta rampista niin ei voinut käydä sanomassa valittuja sanoja niille
Ja vauhtiakin heillä oli melkoisesti, arviolta 130-140km ohittaessaan minua..
Eli lähdin tuossa päivällä ajelemaan Oulua kohti ja tuossa kasitiellä tumma Audi liimautui oikeasti todella lähelle perseeseen kiinni.. Sää oli todella märkä ja vettä satoi melko paljon joten liukastakin oli. Ajelin sitten ja välkytin jarruvaloja että jättäisi väliä vaan ei, liikenneympyrään mennessä jarrutin hieman normaalia voimakkaammin kun edellämenijäkin jarrutti ja näytti, että auto tulee aivan justiinsa perseeseen, muttei kuitenkaan tuntunut ainakaan tömähdystä. Liikenneympyrästä lähdin motarille sama auto perseessä kiinni ja lähdin kiihdyttämään siinä sitten ja samalla tämä teiden ritari ajoi ohi minusta, vänkäri heilutteli peukaloita ja molemmat näytti joltakin rapajuopoilta mitä kerkesin niitä nähdä.
Ei siinä, ajelin menemään ja kohtahan se Audi tulikin perä edellä vastaan, ei muutakuin ohi ja vähän matkaa ohituskaistaa ajelin kun olin menossa rekan edelle niin se Audi meni oikealta ohi ja teki todella kovan jarrutuksen ettei ajaisi sen rekan perään, minä jatkoin samaa tahtia ajatellen, että kait se tajuaa että olen menossa ohi.
Siltähän se näyttikin siihen asti kun pääsin Audin takapuskurin kohdille, eiköhän ottanut Audi äkkikäännöksen vasemmalle ja pisti sopivasti vilkun päälle samassa eikä yhtään aikaisemmin ja mikäli en olisi kerinnyt jarruttaa ollenkaan, en välttämättä kirjottaisi tällä hetkellä tässä nimittäin autojen väli oli vain muutamia senttejä, sen verran tajusin, että aloin jo valmistautumaan rysähdykseen automaattisesti.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Kilpi mieleen ja poliisille yhteyttä tommosessa tilanteessa, monesti olen ite soittanut ja tulostakin on syntynyt. (aineissa/kaljoissaan ajaneita)|vectraman| kirjoitti:Nyt kun vitutus ja vapina on vähän laantunut niin vois kertoa vähän tarkemmin aiemman viestin syytä ettei porukka niin ihmettele..
Siltähän se näyttikin siihen asti kun pääsin Audin takapuskurin kohdille, eiköhän ottanut Audi äkkikäännöksen vasemmalle ja pisti sopivasti vilkun päälle samassa eikä yhtään aikaisemmin ja mikäli en olisi kerinnyt jarruttaa ollenkaan, en välttämättä kirjottaisi tällä hetkellä tässä nimittäin autojen väli oli vain muutamia senttejä, sen verran tajusin, että aloin jo valmistautumaan rysähdykseen automaattisesti.Annoin törrän laulaa ja vilkautin pitkiä sitten siinä samalla tälle kusipäälle joka liimautui hänen edessä olleen auton perseeseen samalla tavalla kiinni kuin minun perääni aiemmin. Se ajo oli muutenkin melko holtittoman näköistä ja auto seilaili laidasta laitaan, valitettavasti eivät kääntyneet samasta rampista niin ei voinut käydä sanomassa valittuja sanoja niille
Ja vauhtiakin heillä oli melkoisesti, arviolta 130-140km ohittaessaan minua..
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Otin kilven ylös ja rekkarin mainitsin aiemmassa viestissäkin vaan en viitsinyt autolla ajaessa soittaa poliiseille ja Audi kerkesi ties minne ennenkuin ajoin parkkiin.. Olen muutaman kerran soittanut vastaavissa tilanteissa yksykskakoseen vaan en tiedä onko tullut tulosta ja tuon rekkarin pidän mielessä jos näen autoa myöhemmin jossakin, pitää käydä porisuttaan kuljettajaa.
Nykyään vaan koko hätänumerokin yhtä pelleilyä, saattaa joutua jopa 5-15min odottelemaan ennenkuin sinne saa yhteyden..
Nykyään vaan koko hätänumerokin yhtä pelleilyä, saattaa joutua jopa 5-15min odottelemaan ennenkuin sinne saa yhteyden..
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Komeassa kunnossa oleva valkoinen W123 mersu ajeli Hakamäentietä. Kuskilla näkyi olevan Peltorit korvilla 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Trans-Am, mallia pickup. 
OT: Tämän jonon tekee helvetin tyhmät kansalaiset. Joka vitun asiasta ei tarvi eikä pidä 112:een soittaa.|vectraman| kirjoitti: Nykyään vaan koko hätänumerokin yhtä pelleilyä, saattaa joutua jopa 5-15min odottelemaan ennenkuin sinne saa yhteyden..
TBD
Raksilan markettien pihassa meni lauantai-iltana jos jonkin näköstä autoa kahva eellä. Mieleen jäi mm. joku kiriän kuulonen valkonen BMW(?)(kaukaa näin), vani, impreza, 200sx ja mahdollisesti skyline tms, no nissan se minusta ainaki oli
Hyvän kuulonen ku ensi veti se bemari kovaa ja korkeelta ja sitte vani kasi möristen..
Hyvän kuulonen ku ensi veti se bemari kovaa ja korkeelta ja sitte vani kasi möristen..
VW Passat Variant
Hämeenkadulla TIS-51.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jos nyt viittasit viestillä siihen ettei minun olisi tarvinnut soittaa niin en soittanutkaan, mutta jos mä saan sillä puhelulla yhdenkin narkin/juopon/muuten vain idiootin pois liikenteestä niin kyllä mä olen tyytyväinen vaikka se asia jonkun mielestä tuntuisi turhalta.. Valitettavasti vain näitäkin esimerkkejä on niin paljon ja sitten niiden takia soitellaan hätänumeroon samalla ajatuksella ja linjat menee tukkoon..Ioni kirjoitti:OT: Tämän jonon tekee helvetin tyhmät kansalaiset. Joka vitun asiasta ei tarvi eikä pidä 112:een soittaa.|vectraman| kirjoitti: Nykyään vaan koko hätänumerokin yhtä pelleilyä, saattaa joutua jopa 5-15min odottelemaan ennenkuin sinne saa yhteyden..
En viitannut suhun, vaan offtopicina miksi siellä on ruuhkaa.|vectraman| kirjoitti:Jos nyt viittasit viestillä siihen ettei minun olisi tarvinnut soittaa niin en soittanutkaan, mutta jos mä saan sillä puhelulla yhdenkin narkin/juopon/muuten vain idiootin pois liikenteestä niin kyllä mä olen tyytyväinen vaikka se asia jonkun mielestä tuntuisi turhalta.. Valitettavasti vain näitäkin esimerkkejä on niin paljon ja sitten niiden takia soitellaan hätänumeroon samalla ajatuksella ja linjat menee tukkoon..Ioni kirjoitti:OT: Tämän jonon tekee helvetin tyhmät kansalaiset. Joka vitun asiasta ei tarvi eikä pidä 112:een soittaa.|vectraman| kirjoitti: Nykyään vaan koko hätänumerokin yhtä pelleilyä, saattaa joutua jopa 5-15min odottelemaan ennenkuin sinne saa yhteyden..
Tuollaisissa tapauksissa saakin/pitääkin soittaa.
TBD