kun oppii vasurilla jarruttaan sopivasti takapäätä niin etu vetonen taipuu hyvin mutkiin. vaatiihan se harjoittelua mut loppupeleissä meno on nopeempaa kun takatuupparilla. vauhti pitää vaan olla mutkissa kohillaan että onnistuu. takatuupparillahan tolla vauhdilla ei niin oo väliä kun se menee sladissa kaasulla, ja liiat sladithan hidastaa menoa.samsa87 kirjoitti:Mitäs hauskaa etuvetosella ajamisessa on?
NFS Calibra
-
mauno ahonen
- 'Admiral'

Re: NFS Calibra
-91 calibra 22xe
-01 vectra sport caravan 2.2
-01 vectra sport caravan 2.2
Tässä puhutaan niin asiaamauno ahonen kirjoitti:kun oppii vasurilla jarruttaan sopivasti takapäätä niin etu vetonen taipuu hyvin mutkiin. vaatiihan se harjoittelua mut loppupeleissä meno on nopeempaa kun takatuupparilla. vauhti pitää vaan olla mutkissa kohillaan että onnistuu. takatuupparillahan tolla vauhdilla ei niin oo väliä kun se menee sladissa kaasulla, ja liiat sladithan hidastaa menoa.samsa87 kirjoitti:Mitäs hauskaa etuvetosella ajamisessa on?
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Arigato, Razorth.
Kukin tyylillään.Razorth kirjoitti:Tässä puhutaan niin asiaamauno ahonen kirjoitti:kun oppii vasurilla jarruttaan sopivasti takapäätä niin etu vetonen taipuu hyvin mutkiin. vaatiihan se harjoittelua mut loppupeleissä meno on nopeempaa kun takatuupparilla. vauhti pitää vaan olla mutkissa kohillaan että onnistuu. takatuupparillahan tolla vauhdilla ei niin oo väliä kun se menee sladissa kaasulla, ja liiat sladithan hidastaa menoa.samsa87 kirjoitti:Mitäs hauskaa etuvetosella ajamisessa on?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
On se taka wd vaan tuhat kertaa mukavampi! Eikä tässä puhuttu nopeudesta vaan hauskuudesta 
Tässä puhutaan niin asiaa!jariz kirjoitti:On se taka wd vaan tuhat kertaa mukavampi! Eikä tässä puhuttu nopeudesta vaan hauskuudesta
OT:
/OT
t3mu kirjoitti:Tässä puhutaan niin asiaa!jariz kirjoitti:On se taka wd vaan tuhat kertaa mukavampi! Eikä tässä puhuttu nopeudesta vaan hauskuudesta
/OT
Eikai se nyt niin kauhea oisRazorth kirjoitti:Minä en IKINÄ laittaisi autoni alle moisia pesukoneenrumpuvanteita![]()

Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
mutta eikös siinä takavedossaki pidä olla woimaa että se voi olla hauskaa? 
No mikä kenenkin silmää miellyttää, mutta huulivanteet on mulle kirosana, ei tykkää yhtään_Jape_ kirjoitti:Eikai se nyt niin kauhea oisRazorth kirjoitti:Minä en IKINÄ laittaisi autoni alle moisia pesukoneenrumpuvanteita![]()
![]()
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Arigato, Razorth.
Mun iskä on kovempi ku sun iskä 
No ei muuten varmaa oo 
(sori ot)
(sori ot)