Näin yhden yön auton omistaneena olen edelleen tyytyväinen hankintaan, mutt naisellahan on aina myös oikeus muuttaa mielipidettään ilman mitään hyvää syytä...
Katin Astra coupé turbo -02
Re: Astra coupe turbo -02
Tuli hetkellinen aivo härö
ja nyt tämä Astra löytyy mun autotallista... Saas nähä miten tulee auto muuttumaan vai muuttuuko ollenkaa?!? Keväällä otan Astran ajoon ja talven aikana olis tarkoitus tehä perus huoltoa/fiksiä.
Näin yhden yön auton omistaneena olen edelleen tyytyväinen hankintaan, mutt naisellahan on aina myös oikeus muuttaa mielipidettään ilman mitään hyvää syytä...
Vectra B, Astra F (Fallen Angel), Astra G Coupé Bertone.
Sedan, Farkku ja Coupé... Mikä seuraavaksi?

Kätsi kirjoitti:Tuli hetkellinen aivo häröja nyt tämä Astra löytyy mun autotallista... Saas nähä miten tulee auto muuttumaan vai muuttuuko ollenkaa?!? Keväällä otan Astran ajoon ja talven aikana olis tarkoitus tehä perus huoltoa/fiksiä.
Nice. Saatiin pysymään kerhossa.
Ja parasta että Astra meeteissä on tuleva näkemään myös naisia tulevaisuudessa
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Yritän pitää tosta hyvää huolta ja ulkoiluttaa mahdollisimman usein...
ps. Pikkujouluissa nähdään...
ps. Pikkujouluissa nähdään...

- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
olenkohan kuullut jotain huhujuttua että tekniikka puolelle ainakin tapahtuu jotain....
onnea uudesta autosta....
onnea uudesta autosta....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Hienon laitteen ostit ei voi muuta sanoa.

Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Noni hieno homma.
Varmaan nettiautossakin kohta yksi opc astra vähemmän? Juken?
- A5 coupe 3.0tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
Hei, onneksi olkoon TODELLA hienon auton hankinnasta.Kätsi kirjoitti:Tuli hetkellinen aivo häröja nyt tämä Astra löytyy mun autotallista... Saas nähä miten tulee auto muuttumaan vai muuttuuko ollenkaa?!? Keväällä otan Astran ajoon ja talven aikana olis tarkoitus tehä perus huoltoa/fiksiä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Hieno homma! Onnittelut uuden retkeilyauton johdosta. 
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Vai hetkellinen härö..Kätsi kirjoitti:Tuli hetkellinen aivo häröja nyt tämä Astra löytyy mun autotallista...
Astran väristä olikin puhetta ja...ata kirjoitti:Hei, onneksi olkoon TODELLA hienon auton hankinnasta.![]()
![]()
(pliis älä maalauta tätä sitten pinkiksi, ethän...
) Tää väri on niin täydellinen, taitaa olla Europablau, erittäin hieno ja aika harvinainen väri.
Kattoo nyt. Ei oikein mikään nappaa noista. Toistaseks mennään fillarilla.emsii kirjoitti:Noni hieno homma.![]()
Ei oo ehtiny vielä noin mitättömän pieniä asioita selvittämään kuin toi rattaitten mahtuminen....
Kovasti oon vaan yrittäny muuten saada tuntumaa ja opetella ton kytkimen sielun elämää (on tosiaan vähän erillainen mihin on taas tottunu).
Maanantaihin asti ajattelin ajella ja antaa sitten talven yli tallissa astralle hellää huoltoa/fiksiä... vähiin käy ajopäivät.

-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Astra siirretty "talviunille" odottamaan kevättä ja ajokautta...
T:K.Vilén
T:K.Vilén
"Herää Bambi, nyt on kevät!"
Joo-o Astra täysin muttereina edelleen tallin pohjalla, mut eipähän ainakaan oo päässy kulumaan...
Uus etupuskuri on maalausta vaille niinkuin koko muukin auto, mut tähän on tulossa parannus kk sisällä. Huikean isoja muutoksia ei ole tehty, muttä esim. takalasit tummennettiin ihan mukavuus syistä ja auto on kunnolla massattu ja kotelosuojattu. Vanteet ja renkaat on menossa uusiksi ja nekin pitäis saada alle lähiaikoina. Muutamia pakollisia juttuja täytyy tehä ennen ajoon ottoa ,kuten etujouset vaihtoon ja putkisto uusiks ainakin...
Täytyy ottaa täs muutama kuva tosta autosta takuulla rujoimmassa kunnossa mitä se on koskaan ollut ja laittaa tänne ni on sitte vertailupohjaa tulevaisuutta varten.
T: Kati
Joo-o Astra täysin muttereina edelleen tallin pohjalla, mut eipähän ainakaan oo päässy kulumaan...
Uus etupuskuri on maalausta vaille niinkuin koko muukin auto, mut tähän on tulossa parannus kk sisällä. Huikean isoja muutoksia ei ole tehty, muttä esim. takalasit tummennettiin ihan mukavuus syistä ja auto on kunnolla massattu ja kotelosuojattu. Vanteet ja renkaat on menossa uusiksi ja nekin pitäis saada alle lähiaikoina. Muutamia pakollisia juttuja täytyy tehä ennen ajoon ottoa ,kuten etujouset vaihtoon ja putkisto uusiks ainakin...
Täytyy ottaa täs muutama kuva tosta autosta takuulla rujoimmassa kunnossa mitä se on koskaan ollut ja laittaa tänne ni on sitte vertailupohjaa tulevaisuutta varten.

Tästä aloitettiin...
Pesu, kuivaus, huputus...
Ruosteet esiin heti nyt!
Massaus ja kotelosuojaus check!
Purettuna ja kalvot on ilmestyny ikkunoihin...
Tässä vaiheessa ollaan nyt, jos vaikka parin viikon sisään sais laitettua kuvia ei enää niin puretusta ja matasta Bertonesta...
ps. En haluu taas muutamaan vuoteen ottaa hiomapaperia käteen...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Hopihopi, kesä on jo pitkällä 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Koko ajan täs yritetään ja valon pilkahdus on jo havaittavissa tunnelin päässä. Tänään tuli renkaat ja vanteet matkahuollon mukana ja täytyy todeta, että olen erittäin tyytyväinen ainakin ensisilmäyksellä. Kyll tää tästä ja onhan noita joulun aluspäiviä viel jäljellä...