Olisi mielenkiintoista tietää mitä tilanteessa on oikeasti tapahtunut.
Jostain kumman syystä tuntuu, ettei kaveria ole laitettu rautoihin ja sen jälkeen laskettu nätisti maahan makaamaan...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Olisi mielenkiintoista tietää mitä tilanteessa on oikeasti tapahtunut.
Jostain kumman syystä tuntuu, ettei kaveria ole laitettu rautoihin ja sen jälkeen laskettu nätisti maahan makaamaan...
joo samanlainen tunne tääläkin kyllä se pikkusen mietityttää että mitä siinä tilanteessa oikeesti on tapahtunut
Uskon kyllä, että ihmisellä on vaikutusta, mutta että ihminen olis aiheuttanut koko muutoksen??? Ja paskat... turhaa tutkijoiden ja median hypetystä ja mitä suurempi osa kuluttajista uskoo niin sitä paremmin herrat voi sen varjolla rahastaa.
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
Mikä tuossa kielessä niin kiehtoo, että sitä pitäis opettaa jo ekaluokalta lähtien Eikö joku englanti äidinkielen lisäksi ois tärkeämpi, ainakin minun mielestäni.
Mikä tuossa kielessä niin kiehtoo, että sitä pitäis opettaa jo ekaluokalta lähtien Eikö joku englanti äidinkielen lisäksi ois tärkeämpi, ainakin minun mielestäni.
Todellakin on. Itsekin opiskelin ruotsia 7 vuotta ja mikä on lopputulos? Tukholmassa ainutkaan ruotsalainen ei suostunut puhumaan minulle ruotsia vaan vaihtoi englantiin heti kun kuuli aksentin. Siksi toisekseen ruotsin puhekielen ymmärtäminen on edelleen erittäin hankalaa. Suomenruotsalaisia olen viimeisen 23 vuoden aikana tavannut yhden, hänkin puhui sujuvaa suomea. Että joo, todella hyvin käytettyä rahaa ja opetusresursseja... Ruotsia voisi opettaa peruskoulussa juuri sen verran, että tavan suomalainen osaa ehkä esitellä itsensä ruotsiksi. Kaikki muu on resurssien tuhlausta, ennemmin kannattaisi laittaa ruotsi valinnaiseksi kahden peruskurssin jälkeen.