Opel Speedster kuva

Keskustelua Opeleista
tuulennopea
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tuulennopea »

Minä en ole aikaisemmin nähnyt moista. Teille varmaan vanha juttu... Nettisivulla, josta kuvan bongasin,haluaisivat moisia jenkkeihinkin. Tosin minullekin kelpaisisi. Muuten Montako GT:tä Suomessa on rekisterissä?
Kuva
Toivottavasti tuon kuvatiedoston liittäminen onnistui...Suokaa anteeksi tämä opettelu.

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuulennopea on 2002-07-10 19:48 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuulennopea on 2002-07-10 19:51 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuulennopea on 2002-07-10 19:54 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuulennopea on 2002-07-10 20:00 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuulennopea on 2002-07-10 21:35 ]</font>
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

eikös tuo speedsteri ole?

Ja gt'ta lienee se ~60kpl
tuulennopea
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tuulennopea »

Tarkkuutta, tarkkuutta...!
Yllättävän paljon noita GT Opeleita. Taitavat olla "suurin osa" näyttelyautoja. Ajossa olen nähnyt viimeksi viime kesänä yhden... tosin asun täällä maalla!

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuulennopea on 2002-07-10 21:34 ]</font>
GAstra
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja GAstra »

GT:tä on ainakin täällä Oulussa 2kpl jotka olen nähnyt liikenteessä... kääntää muuten joka kerta pään kun menee ohi :smile: Voi olla että niitä on enemmänkin Oulun seudulla... tietääkö joku jotakin noista Oulun GT:stä? Toinen on ainakin väriltään punainen, mutta toisesta en ole varma... olikohan sininen?
--
GAstra
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Jos nyt gallupia tehdään, niin Lappeenrannassa on yksi keltainen GT, jossa on nahkapenkit ja 15" alut ym. Hieno yksilö. Sitten Imatralla täysin entisöity punainen GT, voisi sanoa uudenveroiseksi, tätä en ole kovin läheltä tarkastellut.
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-Maniac »

Lohjalla pyörinyt yksi punainen GT täysin originaalipeli.
Oli jopa myynnissä tässä vähän aikaa sitten, ja käväisin sitä katsomassakin, muttakun hintaa oli enemmän kuin mitä kukkaro salli antaa periksi...
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

Kokemäellä on yksi violetti suht orkkis 2.2i rekordin koneella ja getragilla yms.. se laatikko kyl tuotti hieman ongelmia tossa mut nykyään pelaa.. vähän kaikki siel kyl sai ankaraa lyhennystä laatikossa :wink:

Toisen gt'n väriä en muista enkä edes omistajan nimeä, mutta tiedän että sellainen on.

Ja ainakin vielä 6vuotta sitten täällä myytiin kolmattakin GT'ta sikahintaan..

Nuo 2 ylläolevaa ovat tuontiautoja Washington DC'sta.

Näin meillä.
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JoreTuning »

On 2002-07-11 09:07, Jyrki K wrote:
Sitten Imatralla täysin entisöity punainen GT, voisi sanoa uudenveroiseksi, tätä en ole kovin läheltä tarkastellut.
Todellakin. Kyseinen yksilö on todella hyvin entisöity ja rahaa on kuulemma palanut n. 50 000 mk. Talven aikana auton 1.9 koneen tilalle tullee (huom. konditionaalimuoto) 20XE ja uusi vaihdelaatikko. Sisus on mustaa nahkaa ja ulkokuoressa 3 kerrosta maalia + pari lakkakerrosta. Siihen on kuulemma myös kaikki mahdolliset tiivisteet ym. vastaavat vaihdettu uusiin ja paljon muuta. Tiedot saatu omistajalta.
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Rovaniemelllä on ainakin viime kesänä pyörinyt semmoinen vähän ruskean keltainen GT. sitä ei ole entisöity, joten se olli vähän kuppasen näköinen. entisöimällä sais varmaan ihan näppärän. tekniikasta en tiedä. olen vain nähnyt liikenteessä.

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
Junnu02
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Junnu02 »

Juu Vaasassa oon nähny kaks gt:tä.
Punainen joka taitaa maalipinnan kunnosta päätellen olla orkkis. ja sit joku pronssiin/kupariin vivahtava.

juha
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2002-07-10 19:47, tuulennopea wrote:
Minä en ole aikaisemmin nähnyt moista. Teille varmaan vanha juttu... Nettisivulla, josta kuvan bongasin,haluaisivat moisia jenkkeihinkin. Tosin minullekin kelpaisisi.
Kyllähän Speedster tosiaan on "vanha tuttu", kun hyllyjä koristaa pari sellaisen erikokoista pienoismalliakin ja julistekin löytyy ja onhan sellaista oikeaa tullut ajettuakin... aito Lotuksen valmistama urheiluautohan se on. Käyttöarvoltaan n. moottoripyörän luokkaa, ei mitään mukavuuksia, käytännössä lähes olematon tavaratila, upean näköinen ja vielä upeampi ajettava. Ensimmäisen kerran itse näin Speedsterin luonnossa marraskuussa 2000 EK-Auton uuden liikkeen avajaisissa.
Vecculi78
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vecculi78 »

On 2002-07-11 20:00, Junnu02 wrote:
Juu Vaasassa oon nähny kaks gt:tä.
Punainen joka taitaa maalipinnan kunnosta päätellen olla orkkis. ja sit joku pronssiin/kupariin vivahtava.

juha
Eikös siellä Vaasan suunnalla pyöri sellainen keltainenkin yksilö?

Meikku ainakin huomioi sen muutaman kerran, kun tuli viel Vaasas asusteltua :smile:
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Joo se keltainen on ainakin on mun silmään tarttunu. Oon sen punasenkin tainnu pariin otteeseen havainnoida. Sen keltasen oon nähny menevän monta kertaa Ristinummelle/Vanhaan Vaasaan päin.
tuunaaja
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tuunaaja »

on täällä raumallakin pyörinyt yks keltanen GT, katoin kauempaa et vanha corvetteko siellä on mut GT se sit olikin, auton tosin näin viimeksi joku 1-2v. sitten en muista tarkkaan.
-Alkuvoimaa-...OPEL!
Kuva
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

kuopiossa yksi vihree GT.
Vastaa Viestiin