Moro
Tuollainen olisi tarve saada kuntoon/halpa käytetty. Soitin on ollut käyttämättömänä autotallissa monta vuotta ja nyt kun piti ottaa käyttöön taas on siinä mystinen vika. Laite toimii muuten täysin normaalisti, näyttöön tulee tekstit, hakee radiokanavat ja lukee cd levyt mutta ei tule mitään ääntä. Samassa johdoissa jälkiasennettu soitin toimii ja kuuluu.
Onko mitään ideoita mikä voisi olla vialla, yhden sulakkeen löysin laitteen sisältä mutta se oli kunnossa. Kaikki tieto on tervetullutta ja jos jollain sattuu tuollainen olemaan nurkissa ylimääräisenä ja haluaa siitä eroon halvalla niin saa tarjota.
Mcu
Astra H CD30 -soitin
Re: Astra H CD30 -soitin
Onko tuo soitin irroitettu ilman ohjelmointia? Eikö nuo mallit mee lukkoon jos irroittaa ilman sitä?
No enpä tuosta tiedä, mitään sille ei kuitenkaan tehty kun se irti otettiin. Mitäs tuolle voi nyt tehdä? Pystyykö itse tekemään? Auto on kuitenkin sama missä radio on alkuperäisenä ollutkin.
Mcu
Mcu
Tuo taitaa olla Can-väylässä, joten pitää ohjelmoida pois. Ei taida pystyä tekemään itse yhtään mitään, saadakseen sen taas toimimaan.
Kannattaa kääntyä Opel-huollon puoleen. Joku asiasta enemmän tietävä voisi valaista asiaa.
Mulle muistaakseni(ei tarkkaa muistikuvaa) sanottiin, että soitin on hyödytön, jos sen on irrottanu ohjelmoimatta.
Kannattaa kääntyä Opel-huollon puoleen. Joku asiasta enemmän tietävä voisi valaista asiaa.
Mulle muistaakseni(ei tarkkaa muistikuvaa) sanottiin, että soitin on hyödytön, jos sen on irrottanu ohjelmoimatta.
Tuo soitin kuuluu todellakin niihin jotka pitää liittää/erottaa auton kanssa Tech 2 :lla.
Mutta samaan autoon sen voi asentaa ilman ohjelmointia muissa autoissa se ei pelitä.
Tuntuisi että soittimessa on joku muu vika esim pääteaste.
Jos olisi lukittunut näytössä lukisi SAFE, ainakin luulisin.
Mutta samaan autoon sen voi asentaa ilman ohjelmointia muissa autoissa se ei pelitä.
Tuntuisi että soittimessa on joku muu vika esim pääteaste.
Jos olisi lukittunut näytössä lukisi SAFE, ainakin luulisin.
Itse asiassa nyt vikana olikin oikosulussa ollut kaiutinlinja. Tuon piuhat kun irrotti niin johan rupesi ääni kuulumaan. Täytyy vain jossain välissä avata ovi ja tarkistaa kaiutin. Nyt pärjää näinkin.
Mcu
Mcu