Hiljaa hyvä tulee ja silleen, lattia alkaa olemaan muodossaan.
Oon tuossa pähkäilly tuota tekniikka puolta ja tullu siihen tulokseen että kai sen joutuu vaihtaa, eipä vituta sitten jälkikäteen jos on muuten alusta loppuun tehty helvetinmoisella vaivalla ja sitten kone on tuo mikä on.Eli suunnitelmissa olis asentaa tuo 2 litranen mylly, oon ymmärtäny että sen saa vielä laittaa tehojensa puolesta?
Tuota tekniikan vaihto topiccia oon selannut ja ymmärsin että esim. b-asconan perä menisi jotkut kiinnikkeet vaihtamalla heittämällä paikalleen. Etuakselistosta en taas saanut selkoa, ilmeisesti ei mitään "valmista" pulttaa kiinni pakettia oo olemassakaan? Eli onko porukka muokannu esim tuosta basconan tai mantan akselista sopivan vai mikä on ollu käytäntö?
Mikä siis olis paras elintenluovuttaja-auto, a ja b ascona tai manta vai joku muu??? Joku oli joskus jossain laittanu myös omegan tekniikkaa???
Joutuu kysellä jonkun verran näitä hommia kun eipä oo tullu ennen moisia toteutettua.
Auto olis siis tarkotus rakentaa pykälien mukaan perus käyttikseksi ja mielellään toteuttais semmosia kestäviä ratkasuja.
Laittakaahan vinkkejä ja kommenttia.