A Vectra Projekti! More race, no bling!
Re: A Vectra Projekti! More race, no bling!
Jatketaan vielä tätä ot jauhantaa, mutta eikös foorumit ole keskustelua varten?
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Lisää ot:vectraTBO kirjoitti:Onhan niitä, "käyttöauto" sana vaan ei minun mielestä tuossa toteudu vaikka koko kesän olisi ajossa. Itse miellän käyttikseksi sellaisen auton johon voi paskaset työkalut kipata takaluukkuun ja lähteä hommiin ja stereotkin sais olla jotta ei ajellessa tuu tylsää. Ja ne radiolähetykset pitää myös kuulua muun mökän seasta siedettävästi, jopa täyskaasullakin. Leimallekin pitäis voida ajaa koska vaan ilman mitään esivalmisteluja, ja leimamies voi olla joku muukin kuin tuttava... Mutta tämä oli vain mun ajatus käyttöautosta, kaikilla on oma ajatus siitä se kun on vähän sellainen veteen piirretty viiva.
Ja etuvetoiseen kympin autoon on kai tehtävä vähän enemmän kompromisseja kuin takavetoiseen. Tai no mistä mä tiedän kun en ole kummankaan vetotavan kympin autoa koskaa omistanut/ajanut. Mutta noi kympin takavedot on mun mielestä jo nähty...
Supra on kyllä nopea, sitä ei käy kieltäminen. Lähtökohtakin on vähän eri kuin 2.0 8v A Vectra.
Kyseinen supra on varustettu Stereoilla, Cruisella,ilmastoinnilla,nahkasisustalla. Pakoputki vähän mölyää mutta ei vielä häiritsevän paljoa. Polttoaineen kulutus matka-ajossa 10l/100km. Ja kyseisen auton kyydissä kyllä kulkee niin työkalut kuin renkaatkin kyydissä. Ja tosiaan päivittäisessä ajossa kesällä.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Miten saanko ne kuvat tänne ? vai pitääkö linkittää jokin sivu? 
A vectra -89 projekti
Joopajoo,kritiikki on ihan jees, mutta taidanpa tehä oman blogin jos joku haluaa seurata sitä edistymistä, niin ja salasanallisen, kun jos projekti ollu mulla viikon, en ole sille viel mitää oikee kernennyt tekemään, mulla on työ, hevonen ja koira, joihin menee aikaa! nyt lähtee hevonen ylläpitoon niin tulee enemmän aikaa! 
A vectra -89 projekti
Uppaat kuvat johonkin kuvapalveluun ja linkität ne tänne tuolla Img -napilla. Kuvien uppaus suoraan foorumille on käytössä vain clubin jäsenille.jennade kirjoitti:Miten saanko ne kuvat tänne ? vai pitääkö linkittää jokin sivu?
Joko kameraan on paristot löytyny? 
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
jennade kirjoitti:autoja joita ei laitettuina näy joka nurkalla
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
- iso.kunkku
- OCF Member

Nyt ois varmaan taas sopiva aika tiedustella noiden kameran pattereiden perään...
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Patterit kamerassa kuulostaa vittuilulta kamerasta|777| kirjoitti:Nyt ois varmaan taas sopiva aika tiedustella noiden kameran pattereiden perään...
eikö nämä tälläiset kommentit vois pitää omana tietonaan ja olla sotkematta muiden projekti osioita. jos ei kuvia ole kerenny otta tai laittaa niin sitten ei oo.ChiEf kirjoitti:Joko kameraan on paristot löytyny?
DLS is my religion
Herra kahdeksanviisi kun vilkaiseen tämän rojektin viimeistä postausta niin kauan on aikaa jo kulunnut.... Eikä kuvia taida tulla.villen85 kirjoitti:eikö nämä tälläiset kommentit vois pitää omana tietonaan ja olla sotkematta muiden projekti osioita. jos ei kuvia ole kerenny otta tai laittaa niin sitten ei oo.ChiEf kirjoitti:Joko kameraan on paristot löytyny?
- iso.kunkku
- OCF Member

Kyllä tämä projektitopic kuuluis tuonne vitsit osioon... eihän tästä käy ees ilmi, että kyseinen vectra on ees olemassa. Tainnu jäädä osakatalogien lukemiseks koko homma.
Perun kyllä puheeni jos kuvat tulee esille ja oikeasti jotain tehty.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
no on se vain kyllä niinki|777| kirjoitti:Kyllä tämä projektitopic kuuluis tuonne vitsit osioon... eihän tästä käy ees ilmi, että kyseinen vectra on ees olemassa. Tainnu jäädä osakatalogien lukemiseks koko homma.
DLS is my religion
Onkos ny ihme jos ei edes kiinnosta vaivautua kuvia lisäämään kun tääkin jo täynnä tälläistä vähemmän järkevää kommentointia.... 
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Henk.koht oon sitä mieltä, että ei kannata edes aloittaa projekti/esittely topiccia jos ei avausviestiin kykene kuvia laittamaan.OCF2945 kirjoitti:Onkos ny ihme jos ei edes kiinnosta vaivautua kuvia lisäämään kun tääkin jo täynnä tälläistä vähemmän järkevää kommentointia....

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d