vectraTBO kirjoitti:voihan sillä tietty kadullakin ajaa mutta saako siitä sitten jotain nautintoa irti?
No sitä mä vähän tarkotinki.
Kattokaapa noita kympin takavetosiakin. Onko nekään nyt niin vakioautoja...
vectraTBO kirjoitti:voihan sillä tietty kadullakin ajaa mutta saako siitä sitten jotain nautintoa irti?
Ihme jännitystä. Tarjoaako joku vakio-vektra jotain uskomatonta ajonautintoa?Juho M-P kirjoitti:No sitä mä vähän tarkotinki.vectraTBO kirjoitti:voihan sillä tietty kadullakin ajaa mutta saako siitä sitten jotain nautintoa irti?
Ei tarjoa ei. Tosin kyyti on "vähän" tasaisempaa ja hiljaisempaa ihan vakiona kuin sillä 10s autolla. Mä en näe siinä oikeen järkeä että autosta riisutaan kaikki muu paitsi tekniikka pois ja sillä ajetaan vain radalla. Tykkää ainakin itse ajaa myös kadulla. Jos siis katuautoista puhutaan, kilpurit on erikseen. Tosin näyttäis toi omakin raato menevän pikkuhiljaa siihen riisutumpaan suuntaan koska kovempaa pitäis päästäKeme kirjoitti:Ihme jännitystä. Tarjoaako joku vakio-vektra jotain uskomatonta ajonautintoa?Juho M-P kirjoitti:No sitä mä vähän tarkotinki.vectraTBO kirjoitti:voihan sillä tietty kadullakin ajaa mutta saako siitä sitten jotain nautintoa irti?
OT. on niitäkin nopeahkoja KATUautoja jolla voi aina saapua kiihdyttelemään ajamalla,tosin tämäkin vain kesäisin käyttöautonavectraTBO kirjoitti:Keme kirjoitti:Juho M-P kirjoitti:vectraTBO kirjoitti:
Ja tosiaan ei ne kympin takavetosetkaan ole ihan suoraan katukelpoisia ja jos on niin nautinto on kadulla ajamisesta kaukana.
Täällä kertaa en es yrittäny. Pisti vaan huvittamaan tuo, kun puhutaan ajonautinnosta ja sitten on joku a vectra samassa jutussa. Noi yheksänkytä luvun ei-öyhyn-möyhyn-hintaluokan autot ny ei kyllä tarjoa sitä ajoNautintoa millään tasolla. Vie suurinpiirtein vituttamatta paikasta A paikkaan B, mutta ei se nyt siltikään ole mitään hiljaista ja erityisen mukavaa.vectraTBO kirjoitti:Mut Kemehän koitti vaan trollata vaiKeme kirjoitti:Ihme jännitystä. Tarjoaako joku vakio-vektra jotain uskomatonta ajonautintoa?Juho M-P kirjoitti:No sitä mä vähän tarkotinki.vectraTBO kirjoitti:voihan sillä tietty kadullakin ajaa mutta saako siitä sitten jotain nautintoa irti?