Oman koeajon perusteella ainakin vaikutti ihan jämäkältä peliltä
Vectra -04
-
hirvivaara
- 'Agila'
Vectra -04
Opel Vectra 1,8 Ecotec (122hv) Comfort 4d ois kiikarissa ostomielessä ja käyttökokemuksia kaipaisin henkilöitä joilla tämmönen pirssi on tai on ollut.
Re: Vectra -04
Mulla oli sellainen mut 1,8gts.Ihan ok peli kaikin puolin.Siinä oli joku häävimpi varustelu.Auto vb Tammisaaressa on nyt myynnissä vaan en tiedä mikä mahtaa olla sen hinta.
Ei taida olla viel myyntilistoilla kun vasta toissapäivänä kävin vaihtamassa.
Ei taida olla viel myyntilistoilla kun vasta toissapäivänä kävin vaihtamassa.
Itsellä -04 korinen, mutta -05 rekisteröity 1.8 Business varustelutasolla. Paras auto minkä oon omistanu
Alustan kun vaihdoin Eibachiin, niin hipoo jo täydellisyyttä. Eli ei oikeastaan mitään huonoa sanottavaa kyseisestä autosta.
Stereotkin sai hyvin vaihdettua MP3:sia soittavaan 2-din adapterin avulla, ja kaukosäädin adapterilla ratin säätimetki toimii.
Ja tuo 1.8 litrainen on kuulemma paras kone malli C-Vectrassa, ainakin Opel-huollossa kehuivat vähä vikaiseksi.
Alustan kun vaihdoin Eibachiin, niin hipoo jo täydellisyyttä. Eli ei oikeastaan mitään huonoa sanottavaa kyseisestä autosta.
Stereotkin sai hyvin vaihdettua MP3:sia soittavaan 2-din adapterin avulla, ja kaukosäädin adapterilla ratin säätimetki toimii.
Ja tuo 1.8 litrainen on kuulemma paras kone malli C-Vectrassa, ainakin Opel-huollossa kehuivat vähä vikaiseksi.
-
hirvivaara
- 'Agila'
Kiitos kommenteista
Viikonloppuna oon kauppoja menossa tekemään Etelä-Suomeen ja jos vaan kaikki kunnossa niin viikonlopun jälkeen tien päällä uusi onnellinen Opelmies
Viikonloppuna oon kauppoja menossa tekemään Etelä-Suomeen ja jos vaan kaikki kunnossa niin viikonlopun jälkeen tien päällä uusi onnellinen Opelmies