vesiletkun vaihdos..?
vesiletkun vaihdos..?
Eli vesiletku vuotaa. Jokin "haaraletku" ilmeisesti. Vuotava osa menee johonkin moottorin alaosaan (halk n.5cm) josta haarautuu kaposempi letku joka menee vähän ylemmäs. Letkus laturin takana ja tämä letku muuttuu paisarin alapuolella muoviputkeksi josta ilmeisesti jähtee letku vesipumpulle ja paisarille ja muoviputken päästä alkaakin sitten jo alavesiletku. Eli onko tietoa mikä tämän letkuhässäkän nimi on ja onko tilattavissa vain jostain merkkiliikkeestä? Ja kyllä..siksi näin epäselväösti selitetty koska olen nainen
Ja se vuoto on siis siinä n. 5cm halkasialtaan olevassa letkussa ja pituus ei siinä riitä että sen poikkasis ja liittäis uudestaan... JELPPIVÄ!! ja kyseessä siis 95 vm farkku omega 2.0l
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Re: vesiletkun vaihdos..?
Ko. letkulle en heti keksi nimeä, mutta olisi hyvä vielä kertoa onko moottori 8 vaiko 16 venttiilinen..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
16 venttiilinen
ja siksi olisi äärimmäisen tärkeetä että saisin sen nopeesti kuntoon kun leima kolkuttelee ovella ja tarkoitus olis myydä pois...
Mulla meni omasta omegasta tuo.kyseinen letku/putki hässäkkä rikki imusarjan alkupään kohalta siitä "kulmasta". Mulla ainakin löyty siitä osasta osanumero 90500505 ja mulla on tuossa ilmastointi. Tilasin uuden täältä eli http://www.automuovikem.fi/ ja tuli maksamaan kokonaisuudessaan 154€. Muistaakseni myyjä sano että niillä on hyllyssä valmiina muuten sama osa mutta sellaiseen jossa ei ole ilmastointia. Joten ei muutakuin sinne soittamaan vaan.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
KIITOOOS! tarttee soitella 
Oleppa hyvä
Tässä vielä kuva siitä osasta. Tässä siis se vanha osa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL