Sami.L kirjoitti:no ja tottakai!Killroy kirjoitti:Mehän saadaan kohta aikaseks OCF miitti langalle!
No eikö tänne jo saatais ainakin kolmen auton miitti pystyyn?

Sami.L kirjoitti:no ja tottakai!Killroy kirjoitti:Mehän saadaan kohta aikaseks OCF miitti langalle!
Juu ilman muuta.Speedvelvet kirjoitti:Sami.L kirjoitti:no ja tottakai!Killroy kirjoitti:Mehän saadaan kohta aikaseks OCF miitti langalle!
No eikö tänne jo saatais ainakin kolmen auton miitti pystyyn?

Mistäpäin hait osat? voipi olla että tuo sininen konepelti on |vectraman|:in entisestä jäärata asconastaSami.L kirjoitti:Juupasen juu!
Nyt on ollu vähän aikaa hiljasempaa.Ei ole mitään suurempaa tullut tehtyä, kovaa ajoa ja vielä kovempaa remonttia toki on tullut tehtyä.Löysin tässä muutama päivä sitten parit asconat jotka olivat menossa paaliin, noh käväsin sitten katsomassa että saako niistä enää mitään irti...Toinen oli ilman moottoria ja vaihdelaatikko, toisessa taasen oli moottori ja laatikko paikoillaan.Kummassakin oli dieselpellit ja vieläpä suhkot hyväkuntoiset. Kyllä niistä paljon varaosia löytyy, joten eikun kyselemään! Hyvä tuuri että sain pelastettua, 1 kiisselipellillä on enemmän hintaa kuin molemmilla autoilla oli yhteensä
Tuossapa kuvia kun laitoi jo toisen pellin paikoilleen, vetäsin kilikalilla mataksi kun häiritsi entinen sammaloitunut punainen.
Tuossa olisi toi toinen pelti:
Pelti ei ole vielä kunnolla aseteltu, vähän heittoja siellä täällä
Noni on se sitte vectramanin entisen jäärassin konepeltiSami.L kirjoitti:Tuosta särkijärveltä kävin hakemassa.
Joo kyllä me ne kummatki pois haetaan kuhan joudetaan, mutta osia jo kävin hakemassa.Eihän sole ku ajelet joskus kahtomaan, eihän tuo matka niin kauhea puolangalle ole !|vectraman| kirjoitti:Jahas "minun" auto on ilmeisesti myyty vai ostitko siis pelkät pellit?..![]()
Se auto mistä toi pelti on niin on tosiaankin minulla ollut pari talvea jäärata-autona ja kun kaasarin laittaa kiinni niin konekin toimii, tai toimi pari vuotta sitten ainakin. Satun niiden autojen virallisen omistajan tuntemaan kun asunut elämäni ensimmäiset 16v saman katon alla. Mä olisin ne autot hakenut sieltä entiseltä mökiltäni jo ajat sitten, mutta ei ole paikkaa niille, mutta hyvä jos löysivät uuden kodin edes varaosa-autona
![]()
Tää bascona olis kiva nähdä livenä, itellä ois hinku saada kans moinen joskus mahdollisesti
Minäpäs ilmottelen kuha joutaisin, nyt tulevalla viikonloppuna ei onnistu koska on jo muita menoja. Täytyy lähteä käyttää celicaa pyhäsalmella tojjota miitissäGSi 16V kirjoitti:Ihan räyhäkäs tuli mattispellilläViittisiks käydä kattopellin irrottaas niistä paaliin menevistä? Yhden siis tarttisin. Täältä suunnalta ei löydy.
Voisin ostaa poies ja maksan rahdit ku pistät mulle tuleen.
Olis omaan aatamiin talven aikana tarkotus vaihtaa katto, ku Finlandia 5000 saa luva lähteä..
Pirauttele -> 050-3279788 / Artsi, Vaasa.
dynopäivilleSami.L kirjoitti: Minäpäs ilmottelen kuha joutaisin, nyt tulevalla viikonloppuna ei onnistu koska on jo muita menoja. Täytyy lähteä käyttää celicaa pyhäsalmella tojjota miitissä![]()
No perkkule! Sitähän sitte täytyy tuumailla! Meinasin että pistän opel clubin paidan ja lippiksen päähäjaketech kirjoitti:dynopäivilleSami.L kirjoitti: Minäpäs ilmottelen kuha joutaisin, nyt tulevalla viikonloppuna ei onnistu koska on jo muita menoja. Täytyy lähteä käyttää celicaa pyhäsalmella tojjota miitissä![]()
![]()
![]()
itekki oon sinne tulossa käytää corollaa jossa on camryn kone pellin alla