Omega B1 Sport -99
Re: Omega B1 Sport -99 *Lahna*
Kerro mulle mitkä parkit sulla on? Itellä meni hermo tuon sävyisten etsimiseen joten otin ne kokonaan pois käytöstä
Aina keltaset vaikka kuinka mainostivat xenonblueta ja mitä muuta.. 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Tuossa noi lamput. Niitä silloin tilattiin hiukan useammatWlle kirjoitti:Kerro mulle mitkä parkit sulla on? Itellä meni hermo tuon sävyisten etsimiseen joten otin ne kokonaan pois käytöstäAina keltaset vaikka kuinka mainostivat xenonblueta ja mitä muuta..
http://www.katuauto.fi/product_info.php ... cts_id=260
Kiitos nopeasta vastauksesta!! 
Perus Motonetin LEDitkin mulla on siellä ollu. Nekin näyttää aika hyvin valkoista valoa eikä ajotietokone herjannu palaneista polttimoista.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Joo mulla oli kanssa ne motonetin valkeella muovikannalla olevat ledit omegassa. Ja väri nimenomaan valkonen. Passas ainakin 6000k xenoneiden kanssa tosi hyvin yhteenNalen kirjoitti:Perus Motonetin LEDitkin mulla on siellä ollu. Nekin näyttää aika hyvin valkoista valoa eikä ajotietokone herjannu palaneista polttimoista.

Komppaan tätä.JoGo kirjoitti:Joo mulla oli kanssa ne motonetin valkeella muovikannalla olevat ledit omegassa. Ja väri nimenomaan valkonen. Passas ainakin 6000k xenoneiden kanssa tosi hyvin yhteenNalen kirjoitti:Perus Motonetin LEDitkin mulla on siellä ollu. Nekin näyttää aika hyvin valkoista valoa eikä ajotietokone herjannu palaneista polttimoista.
E: Motonetin ledit 5€ pari.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Nyt on heitetty toinen originaali flekti keulille. Odottaa vielä kytkentöjä. Tarkoitus olisi tehdä releen kautta katkaisija kojetauluun.
Ulkolämpötila-anturinkin vaihdoin hetkeksi, josko siinä olisi ollut se 0,5-1,0 asteen heitto. Turhaan. Jäi pienen ajon ajaksi liitin irti, joten pukkasi ilmastointiin vikakoodin 171 ja viivat lämpötilavalitsimiin kun kytki virrat pois.
Kävin huoltamassa ilmastoinnin ja samalla nollautin tuon vikakoodin. Sain siis tietää tuon vikakoodin vasta liikkeessä, koska ei ole omaa laitetta ilmastoinnin koodien purkuun.
Ainetta oli siis jäljellä reilut 600g ja järjestelmähän vetää sen 950g. Nyt on siis täysi järjestelmä ja väriaineetkin seassa, joten vuodot huomaa helposti.
Eikä muuten ollut kallis tuo ilmastointihuolto...
Ulkolämpötila-anturinkin vaihdoin hetkeksi, josko siinä olisi ollut se 0,5-1,0 asteen heitto. Turhaan. Jäi pienen ajon ajaksi liitin irti, joten pukkasi ilmastointiin vikakoodin 171 ja viivat lämpötilavalitsimiin kun kytki virrat pois.
Kävin huoltamassa ilmastoinnin ja samalla nollautin tuon vikakoodin. Sain siis tietää tuon vikakoodin vasta liikkeessä, koska ei ole omaa laitetta ilmastoinnin koodien purkuun.
Ainetta oli siis jäljellä reilut 600g ja järjestelmähän vetää sen 950g. Nyt on siis täysi järjestelmä ja väriaineetkin seassa, joten vuodot huomaa helposti.
Eikä muuten ollut kallis tuo ilmastointihuolto...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
No paljos se oli 
Joku tarjous oli menossa näköjään, kun niitä esitteitä lueskelin. 79€ otti aineineen.
Sekö alkaa herjaamaan ajotietokone nuista parkeista? Just sain jarrupaloista sen herjaamisen loppumaan, eli ei kiitosNalen kirjoitti:Perus Motonetin LEDitkin mulla on siellä ollu. Nekin näyttää aika hyvin valkoista valoa eikä ajotietokone herjannu palaneista polttimoista.
Miten sumuvalot? ootko laittanu niihin xenon-lookkereita? sehän se ois seuraava, ei oikeen passaa perushalogeeni sumuvalot sitten parkkien/xenonien värimaailmaan
En mä sitä tarkoittanu, et noilla katuauto.comin polttimoilla herjais. Mut LEDeillähän herjaa uudemmissa autoissa. Noi nykyiset on siis katuautosta hankittu ja näyttäis olevan ihan perus halogeenipolttimot, mutta vain sinisella ulkokuorella ja varmaankin valkoisemmalla valolla. Sen takia ne ei herjaa edes H Astrassa tai C Vectrassa.Wlle kirjoitti:Sekö alkaa herjaamaan ajotietokone nuista parkeista? Just sain jarrupaloista sen herjaamisen loppumaan, eli ei kiitosNalen kirjoitti:Perus Motonetin LEDitkin mulla on siellä ollu. Nekin näyttää aika hyvin valkoista valoa eikä ajotietokone herjannu palaneista polttimoista.Täytyy varmaan kokeilla nuita motonetin ledejä valkosella kannalla...
Miten sumuvalot? ootko laittanu niihin xenon-lookkereita? sehän se ois seuraava, ei oikeen passaa perushalogeeni sumuvalot sitten parkkien/xenonien värimaailmaan
Ja sumareihin on tulossa jotain... kunhan saisin vain itseni tilaamaan isomman valopaketin kerralla
Tänään sitten vaihdettiin vaihteisto- ja peräöljyt. Mielenkiintoinen havainto tuli tehtyä vaihteistoöljyjä tyhjennettäessä. Joku järkevä oli tunkenut sinne automaattilaatikon öljyt
Kovin punaista nestettä sieltä ainakin ulos tuli. Tuli myös pari jonkinlaista hammasrattaan palaa
Hyvin se on kuitenkin tähän mennessä toiminut...
Peräöljyt olivatkin sitten vaihtokunnossa. Aika tummaa moskaa vanha öljy. Jouduttiin imemään täyttöpropun kautta, kun takakannen irroitus olisi vienyt liikaa aikaa ja olisi ollut reilusti työläämpää. Käytettiin kuitenkin kaksi kertaa puolen litran annos uutta öljyä puhdistusöljynä. Eli pumpattiin sisään ja samantien ulos.
Nyt on sitten sekä perässä, että vaihteistossa Castrolin 75W-90 öljyt ja peräöljy on lukolliseen perään tarkoitettua. Myös vaihteistoöljy on tällä kertaa manuaaliaskiin tarkoitettua.
Peräöljyt olivatkin sitten vaihtokunnossa. Aika tummaa moskaa vanha öljy. Jouduttiin imemään täyttöpropun kautta, kun takakannen irroitus olisi vienyt liikaa aikaa ja olisi ollut reilusti työläämpää. Käytettiin kuitenkin kaksi kertaa puolen litran annos uutta öljyä puhdistusöljynä. Eli pumpattiin sisään ja samantien ulos.
Nyt on sitten sekä perässä, että vaihteistossa Castrolin 75W-90 öljyt ja peräöljy on lukolliseen perään tarkoitettua. Myös vaihteistoöljy on tällä kertaa manuaaliaskiin tarkoitettua.
ATF:ää voi ihan hyvin käyttää manuaaleissakin. Paitsi jossain jeesuksenaikasissa.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
mulle ainaki henkilökohtaisesti maahantuoja teroittanu että ooppelin vaihdelaatikkoon ei saa missään nimessä laittaa mitään muuta öljyä kuin sitä sinne tarkoitettua! siitä automaattiöljystä puuttui joku aine joka voitelee parhaiten synkrot! omalla vastuulla porukka laittelee vaan sit atf:ää manuaaliin ja toivoo kädet kyynärpäitä myöden ristis et mitä hajoaa laatikosta
siksi selvittäny ton öljy homman ku mystisesti itellä b-vecus hajos loota ja selvisi et korjaamo laittanu atf:t sinne 
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Opelin getrageihin ja r25/28 laatikohin suositellaan nimenomaan atf:ää
Muilla öljyillä ollut ongelmana kylmänä vaihteiden päälle meneminen
Muilla öljyillä ollut ongelmana kylmänä vaihteiden päälle meneminen
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R