tampereen miitistä
Hakolalla oli kamera töistään, mutta se meni tuhoamaan kaikki otetut kuvat.On 2003-09-19 08:35, jamboy wrote:
Löytyiskö joltain kuva siitä Pyynikin/Shellin miitistä? Laitoin auton (musta Senator) myyntiin, eikä kuvia ole kuin 2 hassua vanhaa ilman niitä kesävanteita yms... Mä olin näkevinäni jolloin digikameran...Jos löytyy, niin ois jees jos vois lyödä tonne myynti-ilmotuksen jatkeeks, antaa linkin tai mailata mulle suoraan janne.maattanen@me.tpu.fi
Ka! Tulit järkiis ja muutit tänne vai?On 2003-09-22 15:07, patrick wrote:
Tere! Onkos Treella paljonkin ooppelitoimintaa? Elikkäs koskas on seuraava miitti tms häppeninki? Oon koulus täälä ja olis kiva tavata paikallisiii ooppelifriikkejä.. Hakolan jo tiänki;)
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=3&3
Lisäys:
Skeidaa tuli puhuttua niin että tuntuu, eli seuraava miitinki on siis 12.10.2003 Lahdenperänkadun Shellillä klo 18:00.

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-09-24 17:56 ]</font>
No, täältä Toijalasta on edelleen tulossa parisen autoa letkaan mukaan,joten muista ilmoitella kun lähdette Mansesta.On 2003-09-22 20:00, Hakola wrote:
Ka! Tulit järkiis ja muutit tänne vai?Ei tässä oo sen kummemmin lyöty lukkoon seuraavaa sessiota, mitä nyt ens vkl on klubin syyspartyt Hämeenlinnan Aulangolla. Ei oo vaan kauheesti saanu kannatusta tuo possujuna-ajatus?
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=3&3
Pitäiskö nämä paikallis meetit ja vastaavat alueellisiin toimintoihin liittyvät asiat ilmoitella jatkossa tässä osastossa, kun ne hautautuu tuonne yleisen skeidan joukkoon liian nopeasti?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Regno on 2003-09-23 22:41 ]</font>
En ole unohtanut teitä
No, täältä Toijalasta on edelleen tulossa parisen autoa letkaan mukaan,joten muista ilmoitella kun lähdette Mansesta.
Pitäiskö nämä paikallis meetit ja vastaavat alueellisiin toimintoihin liittyvät asiat ilmoitella jatkossa tässä osastossa, kun ne hautautuu tuonne yleisen skeidan joukkoon liian nopeasti?
Ja puhut kyllä asiaa noiden miitinkien suhteen, mitäpä sitä yleisessä ilmoitella kun on tämäkin osasto olemassa. Huomasin itekkin et meni possujuna-topicci hiukka väärään osastoon. Muttakun sormet toimii nopeampaa kuin pää nii tässä on tulos.