antenninjohto?
antenninjohto?
eli mulla on auton soittimen antennijohto paskana. Tarvis vaihtaa uuteen. Mut en millään jaksais vedellä sitä sieltä kaikkien listojen ym. kautta.. onnistuuko se jos vedän sen jonnekki sinne eteen? eli soittimesta vaikka apukuskin oveen? tai jonnekkin muualle? tai riittääkö jos laitan johdon kiinni ja ängen sen sinne soittimen taakse.. eli sinne missä on ne kaikki muutkin soittimen piuhat? kuuluuko radio sillon? 
Vectra 1.8 16v -97 farmari
Re: antenninjohto?
Nova kuuluu, muut varmaan ei.mika_21 kirjoitti: kuuluuko radio sillon?
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
sama ongelma on nyttenkihenkka.k kirjoitti:Nova kuuluu, muut varmaan ei.mika_21 kirjoitti: kuuluuko radio sillon?
minne toi antenninjohto sitten menee? meneeks se sielt soittimelta sinne auton "taakse keskelle kattoon"? kun ainakin katolla on siinä kohdassa antenni.. vittu meneeks se siel "katon" sisällä? vai meneekö se ensin jalkalistojen sisällä ja nousee sitten jonnekkin kattoon? vai mitä vittua
Apukuskinpuolelta menee ja takapilarista ylös. Muistaakseni jalkalistan sisässä oli liitos - samanlainen jengoilla kiristyvä töpseli on myös kattopiiskan juuressa. Ja ´97 Vectrassa on myös piiska paskanamika_21 kirjoitti:meneekö se ensin jalkalistojen sisällä ja nousee sitten jonnekkin kattoon?
okei, ku mulla se johto on paskana siitä kohdin mistä se lähtee siitä soittimesta. Eli jossain apukuskinpuoleisessa jalkalistassa on liitos, joten mun ei tarvii vaihtaa ku siihen asti se johto?rgs1 kirjoitti:Apukuskinpuolelta menee ja takapilarista ylös. Muistaakseni jalkalistan sisässä oli liitos - samanlainen jengoilla kiristyvä töpseli on myös kattopiiskan juuressa. Ja ´97 Vectrassa on myös piiska paskanamika_21 kirjoitti:meneekö se ensin jalkalistojen sisällä ja nousee sitten jonnekkin kattoon?
pitäs ittekki alkaa laittaa uutta antennia ooppeliin ku ei meinaa enää oikein ratio kuulua kunnolla.. nyt siinä näyttäs olevan langaton antenni, ja antenni on takalasissa. kattelin netistä noita antenneja ja niissä puhuttii desibeleistä ym vahvistuksista, niin minkähälaisella antennilla sais ees jotenki radion kuulumaan, nyt ei meinaa kuulua muut kanavat ku nova ja ylex