Autossa on se elektroninen ilmastointi. Vika on sellanen että välillä ku auton starttaa niin puhallinen ei lähde päälle millään teholla. 5sek-3min sisällä lähtee sit yhtäkkii puhaltaan ja toimii normaalisti kaikki 7 asentoa. nyt myös sammunu puhallus kesken ajon parisks sekunniks. puhallinmoottorista kuuluu pieni sivuääni (hiljainen rohina). autoon asennettu viime joulukuussa eber kaukosäädöllä ja sillon siihen asennettiin ilmeisesti rosvoliittimellä joku piuha sinne säädinpaneelin taakse.
Onkohan vika säädipaneelissa vai puhallinmoottorissa? Vai eber asennus sotkee jotenki?
Vectra C -06 sisäpuhallin toimii ja ei toimi
Re: Vectra C -06 sisäpuhallin toimii ja ei toimi
Voipi olla että puhallin vetelee viimesiä. Mulla oli vastaava vika entisessä vectrassa, ei toiminu ku täysteholla. Ja kun auto oli lämmin, nii saatto alkaa toimimaan pienillä tehoilla.. Uus puhallin on muistaakseni jotain 200€--> hintanen motonetissä ja alkuperänen tietty viel kalliimpi..
Mites tommosen puhallinmoottorin vaihto? Onko kovatöinen? Ilmeisesti kojelaudan alta löytyy?
Ei tullu ite vaihdettua kun meni auto just vaihtoon liikkeeseen siihen aikaan. Mutta tietääkseni itse puhallin löytyy hanskalokeron? takaa (korjailkaa jos yritän huijata). Itse vaihtoprosessista en osaa sanoa mitään..