Takakaiuttimet Zafiraan
-
salama opel
- 'Kadett'

Takakaiuttimet Zafiraan
Zafira A, vm. 2003, pitäisi saada täti monikat takimmaiselle penkkiriville soimaan. Onko kenelläkään kokemuksia asennuksesta ja minkälaisia ämyreitä sinne voisi laittaa?
Zafira -03, 1.8
Re: Takakaiuttimet Zafiraan
Omaan Zafiraan olen upottanut DLS 6,5" koaksiaalit irroitettaviin ilmanpoistoritilöihin/lokeron kansiin.
Ei tarvitse tehdä kiinteisiin paneeleihin reikiä.
Mulla 4-kanavainen Focal vahvistin joka soittaa etuovien erillissarjaa ja näitä kontin kaiuttimia, takaovien kaiuttimet ei kytkettynä- niiden sijoitus ja koko
Ei tarvitse tehdä kiinteisiin paneeleihin reikiä.
Mulla 4-kanavainen Focal vahvistin joka soittaa etuovien erillissarjaa ja näitä kontin kaiuttimia, takaovien kaiuttimet ei kytkettynä- niiden sijoitus ja koko
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20
-
salama opel
- 'Kadett'

Just. Samaa paikka itsekin mietin. Mitä kautta kaiuttimen johdot vedit? Kaiuttimien kokoluokalle ei niin väliä, kunhan taakse asti kuuluu ja kersat pysyy tyytyväisinä. Ei tule itsellä enää niin luukuteltua...
Zafira -03, 1.8
Jos vedät radion taakse, niinkuin mulla ollut edellisessä Zafirassa, yläkautta helpoin vetää johdot.
Eli radio ja hanskalokero pois, apumiehen a-pilarin paneeli irti, etu-ja takaovien tiivisteet yläreunasta irti ja johdot saa nätisti kulkemaan kattoverhoilun välissä.
Kuvia ei valitettavasti ole
Eli radio ja hanskalokero pois, apumiehen a-pilarin paneeli irti, etu-ja takaovien tiivisteet yläreunasta irti ja johdot saa nätisti kulkemaan kattoverhoilun välissä.
Kuvia ei valitettavasti ole
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20
-
salama opel
- 'Kadett'

-
salama opel
- 'Kadett'

Tuli vielä semmosta mieleen, että... Miten on sen vakiosoittimen kanssa, pystyykö siihen liittää kahdet takakaiuttimet yhtaikaa? Käsittääkseni taakse vain yhdet lähdöt.
Zafira -03, 1.8
Oli mulla edellisessä Zafirassa takalähdöissä takaovet ja kontin kaiuttimet- eli onnistuu 
Menee impedanssi aika pieneksi jos pistää kahdet kaiuttimet rinnan, ainakin lämmittää vahvistinta tarpeettomasti.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
salama opel
- 'Kadett'

Tarkoitus olisi vain saada takimmaiselle penkkiriville äänet kuulumaan paremmin, jottei tarvi huudattaa keskirivillä liian lujalla.
Zafira -03, 1.8
Eikös se kuormaksi tule 8ohm, jos kytkee plussat plussaan ja miinukset miinukseet?? eli yhteen lähtöön 2 4ohm kaiutintaTuomas kirjoitti:Menee impedanssi aika pieneksi jos pistää kahdet kaiuttimet rinnan, ainakin lämmittää vahvistinta tarpeettomasti.
Edit: taitaakin tulla 2ohm!
Normikäytössä ei ollut mulla tolla kytkennällä ongelmia!