|vectraman| kirjoitti:Eihän harza ollut eilen Limingassa motorestilla? Vähän samantyylinen calibra tuli nopeaa nähtyä ohimennessä eikä kerinny tarkemmin katella
Ei ole tämä calibra silla suunnalla liikkunut.
Vanteita ei tulla vaihtamaan, nuo näyttää omistajansa mielestä hyvältä.
Konehuoneessa ei ole enään hirveästi hommaa. Jotakin kiillottelua, ja hieman johtotehtäviä.
Niin siis väärinkäsitysten karsimiseksi tarkennetaan, tämä siis ei ole minun vaan kaverini auto. Minä vain olen saanut käteni sotkea tämän kanssa, ja herran toisen 4x4 calibran kanssa muutaman kerran.
Liian pienellä välyksellä tehty tuon mäntä, hirttää kiinni. Aikaisemmat teki ainakin sitä, luulisi että olisi saatu jo korjattua kun melkein kaikissa mitä tiedän on ollut tuota ongelmaa.
harza kirjoitti:Säädöt oli justiinsa, 0.9bar 310hp ja 373Nm
Vakio kangilla ei taida enempää uskaltaa ottaakkaan..?
Reippaasti enempi pitäis kestää, ite aion reilua kiloa laittaa penkis paineita, riippuen tietysti pakopaineista mutta vanhassa koneessa oli xe kanget/männät ja 1.6 piikki ahdot ja 1,5 jatkuva ja nipus pysyi
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
^ Mitä minä olen kuullut niin tuo n300hepoa on maksimi mitä järkevästi kannattaa vakio romuilla ottaa. Nyt pitäs reserviä olla vielä n.100hepoa... Tää auto on kuitenkin ihan jokapäiväisessä käytössä, niin olisi suotavaa että pysyisi kasassa.
Puristellaan lisää kun saadaan koneen sisään parempia osia.