Kaivuri-jukka
Re: Kaivuri-jukka
Perjantaina nähty kärsämäellä 
Mihin aikaan olit mäessä? Minä näin sen ja otin kuviakin ennen kärsämäkee nuttulinnan kohilla.. Pysähyttiin siin mäessä äääsmarkettiinNipe kirjoitti:Perjantaina nähty kärsämäellä
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
oliskohan ollu 9-10 illalla kun oltiin siinä..Antti H kirjoitti:Mihin aikaan olit mäessä? Minä näin sen ja otin kuviakin ennen kärsämäkee nuttulinnan kohilla.. Pysähyttiin siin mäessä äääsmarkettiinNipe kirjoitti:Perjantaina nähty kärsämäellä
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kuusamossa ei ikinäkuuna päivänä ole ollut noin helvetin paljon porukkaa kuin mitä siellä nyt on/oli
5000 arvioi jäi pahasti alakanttiin
Jätkä pääsi quinnesin kirjaan helposti
Kaivurikin on huutokaupattavana ja kuulemma jo kymppitonni siitä tarjottu, Jukka kun vissiin saa kaivurifirmalta uuden.. 
Se siis pääsi siihen kirjaan,itse kun kuulin että olivat hoksanneet liian myöhään tuon asian ja ei siksi saanut nimeään kirjaan.|vectraman| kirjoitti:Kuusamossa ei ikinäkuuna päivänä ole ollut noin helvetin paljon porukkaa kuin mitä siellä nyt on/oli5000 arvioi jäi pahasti alakanttiin
Jätkä pääsi quinnesin kirjaan helposti
Kaivurikin on huutokaupattavana ja kuulemma jo kymppitonni siitä tarjottu, Jukka kun vissiin saa kaivurifirmalta uuden..
...eduskunnassa...

"Kaivuri-Jukan palkkio suoraan ulosottoon
Yhteisöpalvelu Facebookiin perustetun Kaivuri-Jukan ja Lastenklinikan on saatava rahat jotka heille kuuluvat -yhteisön mukaan tempauksen sponsorina toiminut CE Rental Oy ei ole maksanut Mutaselle tai Lastenklinikalle lupaamiaan rahoja. "
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kaiv ... oon/600274
Yhteisöpalvelu Facebookiin perustetun Kaivuri-Jukan ja Lastenklinikan on saatava rahat jotka heille kuuluvat -yhteisön mukaan tempauksen sponsorina toiminut CE Rental Oy ei ole maksanut Mutaselle tai Lastenklinikalle lupaamiaan rahoja. "
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kaiv ... oon/600274