tule huomenna käymään, katotaan löytyiskö siihen ehjää lambdaa...Juheksi kirjoitti:Taitaapi olla lambda sökö... Hetk ku lämpiää röpeltää vaan ja hyytyy. Pari kertaa sytytti vikavalonkin ja koodi 38 Oxygen sensor voltage high... Vittu
Vectra 4x4 Turbo "Veera"
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
Re: Vectra 4x4 Turbo "Veera"
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Jep, kyllä Lambada tuosta ainakin kannattaa vaihtaa kokeeksi. Multa ei löytynyt kuin tuo vanha, uusi oli jossain hävyksissä.
Tuollaista vikaa kyllä ymmärtääkseni saatta aiheuttaa monikin juttu, mitä tuossa katteltiin illalla.
Tuollaista vikaa kyllä ymmärtääkseni saatta aiheuttaa monikin juttu, mitä tuossa katteltiin illalla.
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Juu jos tuolla pyyvyksellä pääsee sinne asti...timok kirjoitti:tule huomenna käymään, katotaan löytyiskö siihen ehjää lambdaa...Juheksi kirjoitti:Taitaapi olla lambda sökö... Hetk ku lämpiää röpeltää vaan ja hyytyy. Pari kertaa sytytti vikavalonkin ja koodi 38 Oxygen sensor voltage high... Vittu
Ja posket... Hyyty melkee kotiovelle. Narun perässä Maxin luo ja toimivampi bensapumppu herätti henkiin.Juheksi kirjoitti:Juu jos tuolla pyyvyksellä pääsee sinne asti...timok kirjoitti:tule huomenna käymään, katotaan löytyiskö siihen ehjää lambdaa...Juheksi kirjoitti:Taitaapi olla lambda sökö... Hetk ku lämpiää röpeltää vaan ja hyytyy. Pari kertaa sytytti vikavalonkin ja koodi 38 Oxygen sensor voltage high... Vittu
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Näinpä... Tosin ny sillä voi taas ajaa.MAX kirjoitti:Back to square 1
Enää parit pätkäsyt täyskaasulla 5krpm jälkeen.
Tulpat oli sit loppupeleissä vikana uudet Densot pätki jo paketissa... NGK BCP6ET tulpat reikään ni laulaa. Toi NGK tulppa siis Bosch F6DTC:n korvaava kun tota Boschia ei enää saa.
Niitä Boschin F6DTC:itä en muutenkaan kyllä käyttäisi vaikka saisikin, mulla ainakin niitä meni Calibrassa kuin kaurapuuroa komppaniassa. Platinatulpat joita EDS:kin suosittelee enemmän viritettyihin LET-koneisiin ovat kestäneet, nyt siellä on mulla toinen satsi niitä menossa, tänä keväänä kun tuli nekin vaihdatettua sytkärempan yhteydessä että sai menemään päästöihin. Mutta Boschin platinoita itse suosittelen noihin LET-koneisiin vaikka ne kalliita ovatkin ostaa, mutta kun ne myös toimivat. En muista ulkoa tyyppiä, itse löysin sen joskus EDS:n sivuilta.Juheksi kirjoitti:Tulpat oli sit loppupeleissä vikana uudet Densot pätki jo paketissa... NGK BCP6ET tulpat reikään ni laulaa. Toi NGK tulppa siis Bosch F6DTC:n korvaava kun tota Boschia ei enää saa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
F5DPOR
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Kyl mulla kesti noi F6DTC:t sen 15-20tkm... Ja tuli joskus jopa painettua kaasuakin...
No vidu! Par päivää käyttöä vailla ja sinisen tavaratalon akku taas tyhmä. No siinä sitte tuotteita tulille ja samalla oisin kattonu et mistä se paluulinja nyt kuseksii... ei tippaakaan pensaa tallin lattialle...
Johtopäätös: Uusi akku laitettava ja vaihdettava varuiks se 40cm pätkä sitä paluulinjaa mitä ei ole vielä uusittu.
Johtopäätös: Uusi akku laitettava ja vaihdettava varuiks se 40cm pätkä sitä paluulinjaa mitä ei ole vielä uusittu.
Vaikka olenkin tyttö, niin ei muhunkaan nappaa tuo väri
Ei muuten pahannäköinen, liian pokemonin oloinen!
Ei hätä sen näköinen ajakoon kaikki mistä itse tykkää
pääasia että kuski pitää!
Ei muuten pahannäköinen, liian pokemonin oloinen!
Ei hätä sen näköinen ajakoon kaikki mistä itse tykkää
pääasia että kuski pitää!
A vectra -89 projekti
Voi vitun bensapumpun liitin... Tällä kylällä ei muka 12x1.5 huppumutskaa... Googlella saa 044:seen EFPA 2201 setin alle 10 puntaa muttamutta... mielellään ostasin täältä jos joku BOSCH numero tuolle löytyy. Jossei ni interwebistä se sit tilattava on.
Veikkaan et tämänpäivän puolella "ongelma" ratkeaa...Juheksi kirjoitti:Voi vitun bensapumpun liitin... Tällä kylällä ei muka 12x1.5 huppumutskaa... Googlella saa 044:seen EFPA 2201 setin alle 10 puntaa muttamutta... mielellään ostasin täältä jos joku BOSCH numero tuolle löytyy. Jossei ni interwebistä se sit tilattava on.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.