rb26dett kirjoitti:Edittii: Siis wot! Sun exässä ollut remmiahdin?
OIskin ollut, oli haaveena, tuohon koneeseen kun oli mahdollista se hankkia kun siihen sen saa täysin Bolt On sarjana. Mut onneks vaihtui auto. Hiukkasen helpompi tätä virittää.
Huominen vähän huono kun ois tarkoitus tuota toista ilolientä nauttia. Niin huomenna ei varmaan tule siellä vielä pyörittyä. Mut aina silloin tällöin kylläkin.
Ei kyllä ole NPS:n foorumi mun paikka kun sanovat opelin olevan vieläkin niin korkea että mahtuu hirvi juokseen alta. Mä luulin että siellä ei tykätä lasikuituveneistä? Ilmeisesti pitäis hommata volkkari niin kaikki kuolais. Lol.
Mut tässä on kuvia siitä käsinojasta:
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
Kait auton matalin kohta korista maahan? Jotenkin tekis mieli päästä vielä alemmas. Muttakun nyt on niin alhaalla kuin coileilla pääsee ilman apujousien irroittelua ja takajousien prässäämistä. Ajo-ominaisuudetkin tekis mieli säilyttää ja olisihan se kivaa kun ei menisi ohjauksesta mitään rikki tai öljypohja hajalle. Alkaa olemaan suurempi projekti mennä tästä alemmas.
E: Yritin ettiä sitä projektitopicia siitä matalasta caravan g astrasta missä oli keskinin kt1:set alla? En löytänyt... Se vaikuttaisi olevan alempana kuin tää mun, mutta johtuuko se vaan siitä että jos siinä on enemmän painoa edessä ja takana?
WARNING
Ehdin jo ostaa uudet 195/45:set niin menee noilla niin kauan kunnes tarvii uudet. Jos sitä kumien loputtua ostaisi jotkut 15 tuumaiset noiden kuustoistasten tilalle? Jäis tosin taas kauhee wheelgap.
WARNING
rb26dett kirjoitti:E: Yritin ettiä sitä projektitopicia siitä matalasta caravan g astrasta missä oli keskinin kt1:set alla? En löytänyt... Se vaikuttaisi olevan alempana kuin tää mun, mutta johtuuko se vaan siitä että jos siinä on enemmän painoa edessä ja takana?
Täytyy kyllä antaa tsemppiä kun jotkut jaksavat Astraansa noilla korkeuksilla ajeluttaa, ns. "haasteita" tulee kyllä ihan tarpeeksi kun poistutaan pääteiltä.
rb26dett kirjoitti:E: Yritin ettiä sitä projektitopicia siitä matalasta caravan g astrasta missä oli keskinin kt1:set alla? En löytänyt... Se vaikuttaisi olevan alempana kuin tää mun, mutta johtuuko se vaan siitä että jos siinä on enemmän painoa edessä ja takana?
Täytyy kyllä antaa tsemppiä kun jotkut jaksavat Astraansa noilla korkeuksilla ajeluttaa, ns. "haasteita" tulee kyllä ihan tarpeeksi kun poistutaan pääteiltä.
Ei ole vielä tullut ongelmia mataluuden kanssa. Etulippakin onneksi joustaa siinä määrin ettei sekään halkea helpolla, vaikka onkin jo yhdestä kohtaa rikki mennyt. Meni tosin jo -40 sarjalla juuri hiekkaparkkiksella. Tänään kolahti ensimmäistä kertaa (jos hallista ulos ottoa ei lasketa) pohjapalkki tai joku tukivarren suojarauta tms maahan kiinni, oli tosin niin suuri pudotus etten olisi halunnut edes ajaa siitä muttakun oli pakko.
Pitääpi laitella kexalle yv:tä vähän alustaratkaisustaan.
WARNING