Perseen mukaan luvattu 260hp vois olla aika lähellä totuutta,pitää ottaa aikoja ja kokeilla g-tech värkillä kans.
Taas jaksaa tuolla autolla ajella...
Vähän epäilen, että 260hp jää vakiojäähyllä kauas, mutta sysäähän se varmasti erilailla vakioon nähden.MikkoV6 kirjoitti:No nyt on asennettu LEH ahdin,suuttimet,bpaineensäädin,downpipe,paneelisuodatin,ohjelmoitu ecu...Siis ZLET moottoriin.
Perseen mukaan luvattu 260hp vois olla aika lähellä totuutta,pitää ottaa aikoja ja kokeilla g-tech värkillä kans.
Taas jaksaa tuolla autolla ajella...

sanoisin että tuosta ei ole yhtään mitään hyötyä. kyseessä torvi joka tulee ilmaputsarille.leutoranta kirjoitti:Olen kuullut näiden koneiden kohdalla puhuttavan C-Vectran ilmanottoputkesta. Voisiko joku tarkentaa, käykö kaikkien mallien vai miten se menee.
Hieman erimieltä Alphan kanssa. LEL, LER ja LET koneissa imuputki on paljon ohkaisempi halkaisijaltaan (noin puolet), jolloin ilmaa pääsee tulemaan boksiin ainakin puolet vähemmän. OPC astrassa/zafirassa (Z20LEH) on isompi putki ja alkuperäisenä, joten niihin on turha mennä vaihtamaan ns. c-vectran putkea.leutoranta kirjoitti:Olen kuullut näiden koneiden kohdalla puhuttavan C-Vectran ilmanottoputkesta. Voisiko joku tarkentaa, käykö kaikkien mallien vai miten se menee.
Ja nimimerkki: Enne vois lisätä tännekin imuputkien modauksen, kun on niin helppo muutos. Kiitos!

Kiitos "enne". Itsellä Zaffe tuolla Z20LER tekniikalla alla, niin menee varmaan tuo C-Vectran ilmanottoputki?enne kirjoitti:Hieman erimieltä Alphan kanssa. LEL, LER ja LET koneissa imuputki on paljon ohkaisempi halkaisijaltaan (noin puolet), jolloin ilmaa pääsee tulemaan boksiin ainakin puolet vähemmän. OPC astrassa/zafirassa (Z20LEH) on isompi putki ja alkuperäisenä, joten niihin on turha mennä vaihtamaan ns. c-vectran putkea.leutoranta kirjoitti:Olen kuullut näiden koneiden kohdalla puhuttavan C-Vectran ilmanottoputkesta. Voisiko joku tarkentaa, käykö kaikkien mallien vai miten se menee.
Ja nimimerkki: Enne vois lisätä tännekin imuputkien modauksen, kun on niin helppo muutos. Kiitos!
Itse modaus on Cvectra putken kanssa vain kiinnityskohtien sahaaminen pois ja homma on siinä. 10min
Osien GM:n numerot ovat nyt liitetty ensimmäiseen postaukseen tässä ketjussa. Joten niiden kanssa vain Automuoville ja oisko 30€ maksanut. Jos kyseessä on H Astra kannattaa ostaa suoraan OPC astran imuputki ja liitos.
Rahamiehet tietenkin pistää reilun satasen pöytään ja ostaa dBilaksen
Tuo imuputki on varmastikin alunperin vain siitä syystä, että se vaimentaa imuääniä ja mahdollisesti halvemmat/yhtenäisemmät tuotanto kustannukset (mutu).leutoranta kirjoitti:Kiitos "enne". Itsellä Zaffe tuolla Z20LER tekniikalla alla, niin menee varmaan tuo C-Vectran ilmanottoputki?
Olen tuota sinun "käyttöauto" topicia seurannut ja siellä laitoit hyvää infoa ja kuvia siitä, miten saa imuputkissa tuon turhan mutkan koneen yli pois. Jos siitä voisit laittaa ohjeet ja kuvat tännekinVai onko se turha? Miksi se on alunperin laitettu menemään siitä?