Astra G soittimen vaihto toi ongelmia
Astra G soittimen vaihto toi ongelmia
Elikkäs vaihdoin G Astran rikkinäisen soittimen uuteen soittimeen ja se toi mukanaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Auton mittariston valot, keskikonsolin valot ja takasumuvalo lakkasivat toimimasta, vaikka luulin tehneeni kaiken oikein. Onko muille käynyt näin ja millä korjasitte vian? Itse olen käyttänyt soittimen mukana tulleita alkuperäistä johtosarjaa..
Re: Astra G soittimen vaihto toi ongelmia
en ole kyllä ikuna kuullutkaan tällaisesta..Tiudee kirjoitti:Elikkäs vaihdoin G Astran rikkinäisen soittimen uuteen soittimeen ja se toi mukanaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Auton mittariston valot, keskikonsolin valot ja takasumuvalo lakkasivat toimimasta, vaikka luulin tehneeni kaiken oikein. Onko muille käynyt näin ja millä korjasitte vian? Itse olen käyttänyt soittimen mukana tulleita alkuperäistä johtosarjaa..
soitin toimii normaalisti kuitenkin?
Vectra C Estate -07
kokeile vaihtaa vanha mankka tilalle.
niin jatketaan sen jälkeen selvittelyjä.
niin jatketaan sen jälkeen selvittelyjä.
_oz_
uusi soitin toimi normaalisti kyllä, valot vaan hävis. otin uuden soittimen pois, ja kokeilin vanhaa jonka kanssa valot ennen toimivat - mutta eivät toimineet enää. tällä hetkellä autossa ei mitään soitinta kiinni ja sama vika edelleen... olen aika neuvoton, vian on siis oltava jossain 'pidemmällä'?
Oletko katsonut sulakkeet läpi? .. jos joku on ottanut siipeensä uuden grammarin asennuksessa.
Vectra C Wagon, vm2004, 2.2 direct.
"Chuck Norris doesn't cheat death. He wins fair and square.."
"Chuck Norris doesn't cheat death. He wins fair and square.."
kuskin puolella, auton sisällä olevat sulakkeet olen tarkistanut, mutta sijaitseeko astrassa sulakkeita jossain muualla, esim konehuoneen puolella?
apuja tarvittaisiin edelleen! viikonlopun aikana valot jo lupailivat hieman, mutta hävisivät jälleen kokonaan..