Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
En kerkeä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Kyllähän sitä vois tulla käymään kahvilla
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
eihän tuota sitten tainnut keritä.
^-- no, ehkä ens kerralla sitten.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Mis on joensuussa Whirlpool huolto? Onko useammassa paikkaa? Pesukone räjähti ja tarviis viedä takuu huoltoon.
2.0t Re85
maahantuoja tietääkö? tai liike josta ostit.
Käy kysymässä siitä Pamilonkadun varrelta oisko joku Joensuun huoltopalvelu tms. Sijaitsee Pamilonkadun ja Käenkoskentie kulmassa Autokätevän vastapäätä.JJunior kirjoitti:Mis on joensuussa Whirlpool huolto? Onko useammassa paikkaa? Pesukone räjähti ja tarviis viedä takuu huoltoon.
Opel Astra
Mini One
Mini One
Pav-e bongattu eilen ajelemassa terassin ohi 
Ja themazqua tullu nähtyä useasti viime aikoina, kumminki viimeks tuossa Bromanin kohilla calibran kyydissä toissailtana
Ja themazqua tullu nähtyä useasti viime aikoina, kumminki viimeks tuossa Bromanin kohilla calibran kyydissä toissailtana
Zafira C A14NET -18
Saatoinpa ajellakkiCableGuy kirjoitti:Pav-e bongattu eilen ajelemassa terassin ohi
Vectra C2 Z19DTH '06
MB W212
MB W212
CableGuy kirjoitti:
ei saanut lomille ajaa itse. ja sitäpaitsi tuli ajeltua jokiaseman kautta
Fouli ajeli aamusella ennen seiskaa vastaan Kuopiontien nurkilla. Firman autolla olin liikenteessä.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Honkasen usein bonjaama? b-vectra farkku prismalla. semmonen vaal.vihr jossa oli kerhon tarra takakontin luukussa.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Unisin silmin jäi kyllä huomaamattaChiEf kirjoitti:Fouli ajeli aamusella ennen seiskaa vastaan Kuopiontien nurkilla. Firman autolla olin liikenteessä.
mikä pärrä foulilla o?Fouli kirjoitti:Unisin silmin jäi kyllä huomaamattaChiEf kirjoitti:Fouli ajeli aamusella ennen seiskaa vastaan Kuopiontien nurkilla. Firman autolla olin liikenteessä.Olikin tällä viikolla ainoa päivä, kun autolla olin liikenteessä. Mopolla tuli alku viikko ajeltua
4x4
Tuossahan se allekirjoituksessa, tulit juuri äsken keskustassa vastaan. Et tainnu älytä vaikka lapanen pystyssä tulin vastaan?Beast^ kirjoitti:mikä pärrä foulilla o?