Kyllähän se siellä kannen sisässä on. Pakosarja on jo vaihettu, amiksella "luottomies" sen teki, ja se vain tyytyi mulle toteamaan ku kävin auton hakemassa, et sieltä on sitte pinnapultti poikki. Ja se oli jo ollu poikki, ei menny nyt. Vähä vaan meinas ottaa pattiin, ku ei ehki ollu yrittäny tehä asian eteen mitään...
Yhtä toivetta tuossa vielä oon elättäny. jos siellä olis muutamekaan pyöräys kierrettä "näkösällä", mihin sais kierrettyä pulttia, niin sekin jo tekis eetvarttia.
Mut eihän tuo mahoton homma oo porailla sitä, ei vaan kehtovaisi millään
Edit:
No eipä enää lähteny vetämään toisestakaan päästä pinnapultin tynkä.... Eli nyt on kaksi porattavaa pulttia

Edessä siis kannen vaihto. Jos jollain on kantta mulle myydä, niin saapi tarjotella. Sellanen bolt on, eli täydellinen kansi hakusessa. Kattelis sitte rauhassa ajan kanssa tuosta kannesta nuo pultit vekka. Ja liekkö muissa moottoreissa smaa kantta? Esim 1,6 litrasissa? Helpottais tuo tieto vähän tuota kannen metsästystä.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)