Omega MV6 -95 Ilmastoinnin merkkivalon sammuminen

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
koeus
'Kapitän'
'Kapitän'

Omega MV6 -95 Ilmastoinnin merkkivalon sammuminen

Viesti Kirjoittaja koeus »

Mulla sammui tänään mun Ompusta ilmastoinnin merkkivalo, ilmastointi kuitenkin toimii normaalisti. Eli onko katkaisijan merkkivalo palanut ja jos on niin onko paha vaihtaa ja mistä niitä saa? Onko mitään mahdollisuutta,että joku sulake olis mennyt?
ascona_c
OCF Member 2020

Re: Omega MV6 -95 Ilmastoinnin merkkivalon sammuminen

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Helpointa ostaa vaikka purkamolta uusi katkaisija, jossa toimiva valo.

Toki valon saa vaihdettua itsekin, mutta vaatii pitkähermoista näpräämistä pienellä kolvilla. Itse nappihan lähtee kojelaudasta irti yksinkertaisesti kampeamalla

Sulakevika ei ole kyseessä.
koeus
'Kapitän'
'Kapitän'

Kiitos!
koeus
'Kapitän'
'Kapitän'

Yritin soitella purkaamoihin, mutta kovin vähissä olivat ilmastoinnin nappulat. Ihan ymmärrettävää siinä mielessä, ettei monessa omegassa ole tuolloin ollut ilmastointia, mutta istuinlämppäreitä kylläkin. Jos nyt haluan kuitenkin korjata sen mun ktkaisijan valon, niin olisko jollain antaa jotain vinkkiä miten se onnistuu. Otin katkaisijan irti ja näytti aika kiinteältä paketilta. Jotenkin se varmaan tarttis saada auki ja uus polttimo tilalle. Mikä polttimo ja miten saan sen katkaisijan auki. Kiitos etukäteen jos joku sattuu tietämään.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Kannattaa ihan merkkiliikkeestäkin kysyä tuota nappulaa. Saattaa olla jopa halvempi kuin purkaamoilla.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
koeus
'Kapitän'
'Kapitän'

Vaikeeta saada purkaamoilta, kun ei ole.Voin toki kysyä alkuperäistä, mutta jos nyt kuitenkin haluaisin yrittää itse niin onko neuvojaa?
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Vastaa Viestiin