Tuli soviteltua facelift mallin etuspoileria, eikä se tietenkään sovi tähän minun juuri ennen faceliftiä valmistettuun laatikkoon...
Kuvissahan tuo pysyy tuossa ilmastointiteipillä... En saanut sitä sitten istumaan tuohon keulalle mitenkään... Onko tietoa
kellään että onko tuollaista etuspoileria edes koskaan valmistettu muihin kuin facelift malleihin?
Omasta mielestä tuo keula näyttäisi tuollaisella aivan todella mahtavalta.
tulee varmasti helpommaksi ja halvemmaksi vain laittaa tuo sopimaan tuohon... Itsellä ei kyllä taidot siihen riitä. Onko täällä ketään auttamaan moisessa?
tulee varmasti helpommaksi ja halvemmaksi vain laittaa tuo sopimaan tuohon... Itsellä ei kyllä taidot siihen riitä. Onko täällä ketään auttamaan moisessa?
Myi mulle tuo spoileri...
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Myi mulle tuo spoileri...
Kirjoittaja Risto Vee päivämäärä 30 Huhti 2010 07:20
Osta multa spoikka...
sopii... Ja sitten ostan Ristolta pois tuon toisen joka sopii heittämällä.
Ei tuo vanha spoikka vielä satkulla lähde.
135€, uusi kuitenkin maksaa yli 200€ ja siihen päälle maalaus... Joten tuo on halpa. Ja tuota minun spoileriani ei ole pidetty koskaan kiinni missään, ainoa miinus on pari naarmua maalipinnassa jotka kuitenkin saa todella helposti korjattua.
Onko linkkiä tuohon OPC-line etuspoilerin myydään ilmoitukseen? Itse en löytänyt edes käyttämällä HAKUa.