Astra 2.0i Sport 3d -99 *I low it*
Re: Astra 2.0i Sport 3d -99 (Kesälook s. 55)
Ei munkaan tarvitse varoa joka kuoppaa ja koroketta, etulipasta kuitenkin "vaan" 9,5 senttiä maahan.
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
Liikuitko eilen Joensuussa päin? Karkeella silmällä tuli nähtyä suht. samanlainen Astra.
Seat Leon 1.8T TS
Vectra A
Vectra A
8cm maavaralla pärjää hyvin. Mulla Astrassa tyhjänä just 8cm matalimmassa kohdassa.iHenkkaZ kirjoitti:8cm on passelioopelixi kirjoitti:Jotkut eivät yksin kertasesti halua varoa ylenpalttisesti jokaisen korokkeen yliajamista ja samalla pelätä et millonka kolahtaa. Amikset ja tuning kansa erikseen. Musta käyttiksiä ei tartte madaltaa niin että puskurista on 1cm maahan.
Takaa nakkaisin nuo norsunkorvat pois. En tiiä mitä on Opelin suunnittelijalla ollut mielessä kun on nuo takaroiskeläpät piirtänyt. Madallusta sopivasti niin autohan on oikein bueno.
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
En ollut minä. Joku tehnyt kopion.Smazu kirjoitti:Liikuitko eilen Joensuussa päin? Karkeella silmällä tuli nähtyä suht. samanlainen Astra.
Kyllä se 35milliäki näyttää jo joltaki. Lähinnä sellaiselta miltä sen pitäis tehtaalta tullessaki näyttää. Tosin sullahan jo sport alusta nii eihä se sit tipu ku 15milliä enää.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Todellakin on muuten kopion, piti tänään itse katsoa kahdesti valoissa ootko eksynyt tänne suunnalle Suomea.Nilemma kirjoitti:En ollut minä. Joku tehnyt kopion.Smazu kirjoitti:Liikuitko eilen Joensuussa päin? Karkeella silmällä tuli nähtyä suht. samanlainen Astra.![]()
Ihan hyvin sopivat vanteet astraan ja värivalinta on loistava ihan livenäkin!
Vectra B2 2.6 V6 Sport
Ehkä se on tuo sivun keskivaiheen kuvassa näkyvä Astra http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... a&start=15 ??debonaire kirjoitti:Todellakin on muuten kopion, piti tänään itse katsoa kahdesti valoissa ootko eksynyt tänne suunnalle Suomea.Nilemma kirjoitti:En ollut minä. Joku tehnyt kopion.Smazu kirjoitti:Liikuitko eilen Joensuussa päin? Karkeella silmällä tuli nähtyä suht. samanlainen Astra.![]()
Olisi se muuten, mutta parin vanteen osalta lopputulos ei ole vieläkään lähemmälle tarkastelulle suosiollinen.aattzzii kirjoitti:Ihan hyvin sopivat vanteet astraan ja värivalinta on loistava ihan livenäkin!
^ Hyvinkin mahdollista. 
Jos jollain pyörii sumuvalot ylimääräisinä nurkissa, niin sellaisille olisi tarvetta. Lakaisukoneesta lentänyt kivi hajotti kuskinpuolen sumarista lasin palasiksi. 
Tai kuinkahan sopisi, jos laittaisi sumuvalojen tilalle led-huomiovalot...?
Tai kuinkahan sopisi, jos laittaisi sumuvalojen tilalle led-huomiovalot...?
miten maalasit noi kylkylistat ja helmat? Mitä myrkkyjä käytit? Onko pysyny? Ois itellä samma homma eessä....
Nykyiset: Astra g farkku
Ex:Kadett D, Kadett E, Ascona C, Corsa b ja Kadett E
Ex:Kadett D, Kadett E, Ascona C, Corsa b ja Kadett E
Hyvin on maalit pysyneet. Yksi hyvin pieni lohkeama on tullut ovilistaan, kun joku on siihen parkkipaikalla kolhaissut.sece kirjoitti:miten maalasit noi kylkylistat ja helmat? Mitä myrkkyjä käytit? Onko pysyny? Ois itellä samma homma eessä....
Ensin noille tehtiin huolellinen pesu ja rasvanpoisto (En muista tuohon käytetyn aineen nimeä, mutta automaalaamossa sitä myydään), sen jälkeen muovitartunta-aine pintaan, ruiskutettava muovipohjamaali, välihionta, uusi pesu ja sen jälkeen ruiskutettiin pintaväri, jonka sekaan laitettiin elastointiaine. Lopuksi lakka päälle.
Hiilikuitukalvo muuten irtosi tänään auringonpaisteessa ovipaneelista.
nätiltähän nuo vanteet näyttävät
.
, liekkö järkeä sitten.
sitten on hyvä kun roiskeläpät ottaa melkein maahan..Näin yleisesti ottaen, miks te niin varovaisesti madaltelette G Astrojanne? Mulla jää -40 sarjalla ja 205/55/16 maastorenkailla lipan alle 9,5 senttiä maavaraa ja kaaren ja renkaan väliin edessä 1-2 senttiä ja riittää paremmin kuin odotin. Aion pudottaa vielä vähintään kaks senttiä.
Vectra C Estate -07
Olikos kalvo vaan paneelin päällä vaiko alle asti reunat taitettuna?Nilemma kirjoitti:
Hiilikuitukalvo muuten irtosi tänään auringonpaisteessa ovipaneelista.Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Ohjeethan suosittaa, että pitäis alle asti saada käännettyä.. liekkö tämän takia
Vai olisikohan se praimeri auttanut tässä..