Meni rikki samanaikaisesti kun laturi meni, tuleeko kierrostieto laturilta mittariin vai jostain muualta(korjatkaa jos olen väärässä) kun epäilen että uusi(ei alkup.)
tarvikelaturi ei lähettäisi tätä tietoa vai onko mittari yksinkertaisesti sökö, paljonko muuten uusi/ehjä maksaa? kone on 1.7tdic ja vectrattori-a gls -94.
kierroslukumittari
-
Kilpakarva
- 'Senator'

-
Corsa Hullu
- 'Admiral'

Eikös dieselissä tuo kierosluku saada kampuralta, sielä on jonkinlainen anturi joka tutkii milloin kierros täyttyy. Itselläni ei kyllä ikinä ole ollut dieseliä, jostain olen kuullut / lukenut tuon. Joten suhtaudu varauksella tähän vastaukseen. Hmm pitäisiköhän lähteä tutkimaan isipapan dieselistä miten tuo toimii...
siitä minä päättelin että se tulisi laturista
kun se laturi hajosi niin kierroslukumittari
hyppi ku hullu ja sitten kun se laturi hajos
ei pelannu ennää se mittarikaan, p.s kun mittari vielä pelas ja sillon kun laturin remmi "luisti" eli vinkui niin ei kiekkamittari noussut kunnolla, mutta jokin lääke pitäisi löytää että sen sais kondikseen.
kun se laturi hajosi niin kierroslukumittari
hyppi ku hullu ja sitten kun se laturi hajos
ei pelannu ennää se mittarikaan, p.s kun mittari vielä pelas ja sillon kun laturin remmi "luisti" eli vinkui niin ei kiekkamittari noussut kunnolla, mutta jokin lääke pitäisi löytää että sen sais kondikseen.