Oulussa 2senttiä hinta eroa... Ainaki limigantullin neste expressillä..madi kirjoitti:siitä voi laskea kumpi tulee halvemmaksimutta monikaan tätä EI tajua
MV6 95 vai 98 oktaanista?
Re: MV6 95 vai 98 oktaanista?
VW Passat Variant
Nyt tankannu omaa mv6seen viikon kaks 98 ja eipä tuo tunnu sen vähempää syövän.. Välilä tuntuu että päinvastoin. Toki kone käy paljon paremmin, kuin 95sella. Ei tyhkäyntikään aaltoile, vaan pysyy tasaisesti siinä 800kiekan korvilla..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
No nyt on tuoki testattu, eli sama matka vakkarilla n.100km/h vauhtia ja samat olosuhteet. 95e:llä söi 7.2l ja 98e:llä 7.8l, että näin päin täällä. Pääasiassa kaupunkiajoa seurannu kummanki polttoaineen kanssa ja 95e kulutus ollu luokkaa 12-14l ja 98e esim tänään 16l.. Taitaa tuolle minun omegalle kelvata tuo 95e aivan hyvin tästä lähtien, kun samallailla kulkee molemmilla eli hyvin
Ois mielenkiintosta kuulla miten muilla..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Aikas jännä kyllä ku itellä oli kyllä selkeesti matalampi kulutus 80 nopeuksilla maantiellä.. Nyt oon paritankillista ajellu(tulee aika vähänkilometrejä) silleen että on ollu ysikasia ni kulutus on 9,6litraa ajotietokoneen mukaan vaikkakin ollu aika paljon maantieajoa mut on myös testattu miten tuo liikahtaa ja kaupunkiajoakin on. Sit ku laskin tankkausten mukaan ni muistaakseni 10,2litraa/sataselle.. Enkä kerinny hirveesti 95e:llä ajella kyllä.. En oo nyt satasen rajotuksilla käyny ajelee pitempää matkaa etten osaa sanoa tuosta kulutuksesta mitään mut ainaki mulla auto on pelannu paremmin..
VW Passat Variant