tarttisin jostain suht koht laatu jouset sekä iskarit d-kadettiin joilla vois ajaa kadulla sekä radalla! mistä semmoisia saa? siis järkevällä hinnalla! sekä 2,5 tuuman pakoputki... olisko jollain vinkkejä?
THANX!
Hmm..vai kadulla että radalla..pitäis kai sitten löytyä katurata.. Ja koska katu ei ole rata niin..
Nonii..olipas tyhmää..
Nojoo..vakavasti puhuen ja mun vähäisellä kokemuksella ko aiheesta sanoisin kuitenkin että varmaan vaikea saada aikaiseksi alustaa joka toimii sekä kadulla että radalla. Jommasta kummasta joudut varmaankin tinkimään..tai vaihtoehtoisesti molemmista. En sitten tiedä mitä iloa on alustasta joka ei toimi oikein kummallakaan niinkuin olisi mahdollista..
Eteen kannattaa laittaa e-kadetista tolpat. Saa jo niillä suht alas ja madallusjousia ja iskareita löytyy helpommin. Taakse joutuu hankkimaan d-kadetin madallusjouset, ellei e-farkun jouset sovi taakse (en ole itse vielä käynyt tarkastamassa tuota).
On 2003-09-18 15:32, veksu wrote:
jaa-a e-kadusta en tiiä mut d-kapin norm ja farkku joust on ainaki erit..
mitta eroa ainaki 40mm
mulla kyllä ois yksi sarja madallusjousia d-kapiin pitäs laskee tommonen 40mm
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-09-18 15:33 ]</font>
Niin onko farkussa pidemmät vai lyhyemmät jouset noissa d-kadeteissa.
Itse en ole farkun jousia tutkinut, mutta pitäisi taakse saada kuitenkin aika paljon tiputtavat kun keula on jo suht matalalla, lyhyemmät iskarit on jo hankittuna taakse.
Kiitos!! kaikille itse asia mulla on kans keula aika matalalla jo. Entinen omistaja oli antanut rautasahalla kyytiä takajousille!! =) niin ne vähän helisee välillä ja on aika löllöt...
jäykänpuoleinen ja matala alusta vaimennussäädöllä
weitec ultra tx 60mm (gt/e 40mm)
h 487+alv=594,14e
radalle:
KW 2 way adjustable race suspension
korkeus- ja ulosvaimennuksen ja sisäänvaimennuksen erillisillä säädöillä
auton tietojen mukaan yksilöllisesti valmistettu alusta
h 2000e+alv=2440e