Renkaat ei irtoa
- superiorman
- 'Admiral'

Re: Renkaat ei irtoa
Sori en mahda mitään tulee vaan jotain palturii väkisellä.Tervaspray(esim.)on hyvä kyllä.Ajoin takaa tuota kuparirasvajuttua kun ei se oikee toimi alustassa mun mielestä.Onko näin vai kuvittelenko?
Jaa, kyllä mulla vaan on kuparitahna toiminut jo vuosia hyvin.
Fillarit irtoavat vaivatta aina kun tarvetta irroittaa.
Eikä se vanteen ja navan välistä, saati sitten pulttien kierteistä mihinkään huuhtoudu, tai sitten saa olla hitusen väljällä sovituksella osat paikoillaan
Vähemmän navat ruostuvat kuparitahnan vaikutuksesta kuin paljaana ollessaan.
Eikä se vanteen ja navan välistä, saati sitten pulttien kierteistä mihinkään huuhtoudu, tai sitten saa olla hitusen väljällä sovituksella osat paikoillaan
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
tervaa laitetaan veneen pohjaan, ja minä laitan saunanlauttein alle tulee hyvä tuoksu bastuun, on se kuparitahna tähän asti toiminut.
opel vectra c 2,2 gts
- superiorman
- 'Admiral'

Kupari vs vaseliini(ei vauvavaseliini*) ei kupari vs eimitään.Hö.Ja tervalla kieltämättä "tervataan sen perse niin eikohän se tokene",tai "tervaa sen h****n v***u.Tai jotain. *suom.huom.opelrasvaTJT kirjoitti:Jaa, kyllä mulla vaan on kuparitahna toiminut jo vuosia hyvin.
niin ja tähän vielä höyhenet mukaan tulee helvetin hyvä. ja kuparitahnaa ei tuhlata saunaan.
opel vectra c 2,2 gts
- superiorman
- 'Admiral'

poistettu
- superiorman
- 'Admiral'

Meitsi.Kirjoitin niin höpöä että poistin itse viestin.Kun ei sitä voi varsinaisesti poistaa itse niin sanoin että "poistin"
no pystyyhän sen poistaan, oletko niin kännissä että ei enää tietotekniikka ole hallinnassa.
opel vectra c 2,2 gts
Ettei vaan olisi lipsahtanut alumiinitahnaa?superiorman kirjoitti:Nyt kysyn ihan oikeesti enkä puhu pölyä toi kuparitahna alustanosissa munkokemusten perusteella vaan ruostuttaa osia siis verrattuna "tavalliseen" rasvaan.Siis pahemmin ruosteessa ja oikein tuntus että kiihdyttää ruostumista joissain paikoissa siis juuri alustassa.Kuumankesto rasvaahan se on.
Ainakin ennen oli CRC:llä ihan saman näköisessä astiassa kuin kuparitahna.
Näyttävät muuten tuolla mersunmerkkilliikkeessä suihkivan spraykuparimömmöä siihen pyörännapaan.
Kumma kun lähes jokaisen autokäyttöön tarkoitetun kuparitahnan/rasvan tuotetiedoissa mainitaan käyttökohteiksi pyörännavat, pultit, pakoputkistot jne.

Eiköhän kuparitahnan sähkökemialliset ominaisuudet ole muutenkin vähän toisenlaiset kuin puhtaalla kuparillaVoitelee ja suojaa ruostumiselta ja hapettumiselta metalliliitokset, jotka halutaan avata myöhemmin
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- superiorman
- 'Admiral'

olen,korjaan olinlmb-58 kirjoitti:no pystyyhän sen poistaan, oletko niin kännissä että ei enää tietotekniikka ole hallinnassa.
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Ehkä kuparitahna pysyy pyörännavoissa mutta eipä ole kestäny esim. Vectran alapallonivelten liitoksissa. Ja CRC merkin alla myytyä tavaraa.
Mun ehdotus tohon pyörän irrottamiseen ois... pyörä ilmaan, ruuvit pois...moottori käyntiin, vähän kaasua ja kova jarrutus. irtoo sit kyllä
Opel Omega B 2.2
^varmaa kannattee sen kaasun kans olla melko hellä? Toistakymmentä kiloa pyörivää massaa voi olla jossaki autotallissa melko holtiton jos antaa kunnolla runtua 
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6