Kaikki on suhteellistamikkis kirjoitti:Se on itse asiassa aika säälittävän pienikokoinenCaLis kirjoitti:Ei vastannu kyllä ihan odotuksia siitä urheilullisuudesta mitä ulkonäkö ja suht kookas ahdin pellin alla aiheuttivat.
Kokemuksia Vectra C 2,8T V6
Re: Kokemuksia Vectra C 2,8T V6
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'

CaLis kirjoitti:Jonkunverran tullu ajeltua noilla 2.8 turboilla ja en kyllä mitenkään urheilulliseks kokenut niitä perus 2.8 T automaagilootalla olevia. Aika pettymys suorastaan.
Kyllähän se tottavie vakiona tuntuu melko laiskalta - varsinkin tuon bsr:n jälkeen.
Vakioahdin ei riitä yli 300HP...
Eilen tuli tosiaan moinen 2.8T hankittua, 5ovisena eli ns. GTS malli. Ehkä yksi parhaista manuaalivaihteisista autoista mitä olen ajanut, ja olen ajanut useita kymmenia, varmaan satoja eri autoa - kun vuokraamossa on tullut työskenneltyä useita vuosia! Opel miehet rakastavat tätä, vääntö on tolkutonta kun on tottunut ajamaan parilitraisilla vapareilla tai riviturboilla..!
Kyllä tällä vakiollakin pärjää, sporttinappi onkin sitten jo vähän överiä, mutta onpahan semmonenkin.
Kyllä tällä vakiollakin pärjää, sporttinappi onkin sitten jo vähän överiä, mutta onpahan semmonenkin.
2.8T
-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'

j-tec kirjoitti:Eilen tuli tosiaan moinen 2.8T hankittua, 5ovisena eli ns. GTS malli. Ehkä yksi parhaista manuaalivaihteisista autoista mitä olen ajanut, ja olen ajanut useita kymmenia, varmaan satoja eri autoa - kun vuokraamossa on tullut työskenneltyä useita vuosia! Opel miehet rakastavat tätä, vääntö on tolkutonta kun on tottunut ajamaan parilitraisilla vapareilla tai riviturboilla..!
Onnittelut uuden auton johdosta. Hyvä valinta.
Ei rekisterin alkuosa sattumoisin ole EHF ja väri hopea?j-tec kirjoitti:Eilen tuli tosiaan moinen 2.8T hankittua, 5ovisena eli ns. GTS malli. Ehkä yksi parhaista manuaalivaihteisista autoista mitä olen ajanut, ja olen ajanut useita kymmenia, varmaan satoja eri autoa - kun vuokraamossa on tullut työskenneltyä useita vuosia! Opel miehet rakastavat tätä, vääntö on tolkutonta kun on tottunut ajamaan parilitraisilla vapareilla tai riviturboilla..!
Ajattelin teettää jonkun perushuollon kesäksi. Merkkiliikkeessä mielellään.
Onko kukaan tehnyt lähiaikoina tähän 2.8 koneeseen liikkeen kautta huoltoja, jos on niin kertokaahan mitä huollot sisälsi ja mikä oli lopullinen hinta. Niin tiedän vähän mittapuuta, ennen kuin menen kyselemään. (Mielessä ollut, öljyt, manuaalilootan öljyt, apulaitehihna + jarrunesteet...?).
Onko kukaan tehnyt lähiaikoina tähän 2.8 koneeseen liikkeen kautta huoltoja, jos on niin kertokaahan mitä huollot sisälsi ja mikä oli lopullinen hinta. Niin tiedän vähän mittapuuta, ennen kuin menen kyselemään. (Mielessä ollut, öljyt, manuaalilootan öljyt, apulaitehihna + jarrunesteet...?).
2.8T
Katso Pohjois-Helsinginauton sivuilta, siellä hinnat huolloille. Huoltojen laajuus selviää huoltokirjasta, sieltä näkyy mitä missäkin huollossa pitäisi tehdä.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Missäs ne hinnat siellä oikein on? Ei osunut puusilmäänimikkis kirjoitti:Katso Pohjois-Helsinginauton sivuilta, siellä hinnat huolloille. Huoltojen laajuus selviää huoltokirjasta, sieltä näkyy mitä missäkin huollossa pitäisi tehdä.
Kuin paljo tämmönen 2.8t v6 kone kestää kilometrejä ennenkuin tarvii isompaa remppaa?
Ja onko jotain tyyppivikoja mitkä kannattais kattoo ostaessa?
-tuli sit hommattua kyseinen auto, manuaalisena tietenkin. yllättävän "laivamainen" kyyti ja vääntöä riittää
Ja onko jotain tyyppivikoja mitkä kannattais kattoo ostaessa?
-tuli sit hommattua kyseinen auto, manuaalisena tietenkin. yllättävän "laivamainen" kyyti ja vääntöä riittää
Sit alko mietityttään toi ilmeisesti ruiskujen "sähköinen naksutus" kuuluuko teillä tuota koneesta? ainakin faijan vanhemman mallin vectra ääntelee samalai. Tosiaankin semmoinen sähköinen napse... ei kait kovin vakavaa...
Minulla on toi vectra c 2,8t wagon automaattilootalla. Olen ajellut BSR: n ohjelmalla ja potkua on riittänyt tarpeeksi.
Tänään kokeilin vakio ohjelmalla ja mielestäni loota vaihtaa pehmeemmin kuin BSR:n ohjelmalla. Tosin ei se sit kyllä kulje mihinkään.
No täytyy vaihtaa toi BSR:n ohjelma takaisin.

Tämmöisellä pelillä mennään...
Tänään kokeilin vakio ohjelmalla ja mielestäni loota vaihtaa pehmeemmin kuin BSR:n ohjelmalla. Tosin ei se sit kyllä kulje mihinkään.
No täytyy vaihtaa toi BSR:n ohjelma takaisin.

Tämmöisellä pelillä mennään...
Astra Sports Tourer 1.4 T AT6 Innovation -17
Ex-Astra Wagon Ultimate 1.7 cdti ecoflex -11
Ex-Vectra 2.8 T V6 A WAGON BSR -07
Ex-Astra G 1.6 16v Twinport -04
Ex-Astra Wagon Ultimate 1.7 cdti ecoflex -11
Ex-Vectra 2.8 T V6 A WAGON BSR -07
Ex-Astra G 1.6 16v Twinport -04
Hieno auto.
Pitäiskö laittaa omasta tämmöönen?

derath kirjoitti:Hieno auto.
moro mitä vanteet alla? ja mikä koko?
Saiko C1:stä 2.8T V6:lla??? Älyttömän kommee nimittäin.

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1