Mitäsmitäs, onko hrk nostanu palkkoja vai onko kaljanjuonti vähentyny kun noin uutta kärryä on alla?
Eipä tartte ees ihmeellistä viikkorahaa noihin vectroihinkaan enää, loistava tämä opeleiden arvostus kun arvo tippuu nopeempaa kuin ehtii nielasta. Kalliita kilometrejä niille jotka näitä on uutena ostanu.
Onnea uudelle autolle Nipe, kunnon vanteethan sä siihen tietty vielä tarttet, mä saattasin tietää hyvät VINK VINK
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Mitäsmitäs, onko hrk nostanu palkkoja vai onko kaljanjuonti vähentyny kun noin uutta kärryä on alla?
Eipä tartte ees ihmeellistä viikkorahaa noihin vectroihinkaan enää, loistava tämä opeleiden arvostus kun arvo tippuu nopeempaa kuin ehtii nielasta. Kalliita kilometrejä niille jotka näitä on uutena ostanu.
Onnea uudelle autolle Nipe, kunnon vanteethan sä siihen tietty vielä tarttet, mä saattasin tietää hyvät VINK VINK
Ot... Nooh, onneks ei hinnat tipu niinkun renaulteissa Miltäs noi Brock B2:set kuulostais... 10"x17 ja 8,5"x17 et 24 ja 15 muistaakseni
Tosi edukkaat varmasti joo Saishan tuota vannepolitiikkaa Haaparannan puolelta alvitta y-tunnareilla (vai liekö sekin muuttunut) mutta iso homma sieltäkin hakea.
Jottei mene ihan ot, niin tällainen kippo kävis mulle kauppakassiksi silloin tällöin. Miinustaen tuon lintujen evästaukoa varten olevan laudan.
Hensku kirjoitti:Jottei mene ihan ot, niin tällainen kippo kävis mulle kauppakassiksi silloin tällöin. Miinustaen tuon lintujen evästaukoa varten olevan laudan.
Älä nyt Timonen suutu mutta minkä ihmeen takia nuo rekisterikilvet pitää "piilottaa" kun sen rekisterinumeron täytyy kumminkin olla ilmoituksessa
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.