Noniin edistystä.. mutta ei kauheita harppauksia.
Viikonloppuna tossa pihalla joutessani laitoin kiekkamittarin paikoilleen lisäämään rallihenkisyyttä kabiiniin.. pitäis vielä se mittarin valon piuha laittaa että pimeässäkin näkee kierrosluvut
Takalasit jäi taas tummentamatta kun Corolla oli tallissa levällään kun taakse tuli uudet jarruosat ja jouset.. niitä se laitteli tallissa viikonlopun että siirty taas tuo lasien tummennus myöhäsemmälle.. viimestään sillon kun autoon saa uuden maalin niin samalla tummentaa... ois vielä tuota kiiltävää mustaa hyllyssä kun corollasta jäi vielä yli.. saa nähä tuleeko Corsasta kiiltelevän musta

näkkee sitte..
Nii sainhan minä tänäänkin jotain aikaiseksi.. heti kotia päästyäni nousi Corsan perse kohti ilmaa ja takajarrurummut nappasin irti.. kivasti oli tullut pintaruostetta ku ei tullu sillon maalattua ku uutena laitto paikoileen
Mutta nytpä on uutta ilmettä.. vähä teräsharjalaikkaa ja rasvanpoistoa jne. ja avòt..
Pari tärähtänyttä kuvaa paskalla VGA-kameralla kun parempi kamera oli ties missä...

Tärähtänein kuva ever!

Ja kevyttä huumoria loppukevennykseksi
Kiekkamittarista ei oo tullut otettua kuvaa mutta onhan niitä jo nähty jo tarpeeks..
Löysinhän minä tuohon kesänakit.. 14" peltivanteilla ja 185 leveillä munkeilla.. ja tietysti Vectrasta

onneks kaverin isäntä ja velipoika on ooppelihenkisiä kans ja asuukin ihan 300m päässä

sieltä minä sen Gsi:n recaronkin löysin ja oishan siellä muutakin ooppeli sälää kun viittis vaan haalia niitä omaan talteen..
Palataan taas astiaan seuraavassa jaksossa--->
P.S: Joo tosiaan opin nuitten kuvien laittamisen näkösellekki

jotain positiivista sentään kaikkien kiusaksi..