Gts03 kirjoitti:märkäpito ei kovin hyvä. mut noilla tehoilla on ihan sama mitkä renkaat siellä edessä sulaa
Märkäpito ei ehkä parasta, mutta ei tosiaan noilla tehoilla märällä pidä mikään rengas... Ainakaan kevyen takavetosen alla
Kunha ei iske vesiliirtoo koko ajan nii riittää mulle.
Hyvin nuo on pelannu ainakin, 2.2DTI B-Vectran, 2.5 V6 B-Vectran, 1.8 C-Vectran, C200CDI Mersun ja 200SX Nissanin alla... Tuskin sen huonommin OPC:ssäkään
Gts03 kirjoitti:märkäpito ei kovin hyvä. mut noilla tehoilla on ihan sama mitkä renkaat siellä edessä sulaa
Märkäpito ei ehkä parasta, mutta ei tosiaan noilla tehoilla märällä pidä mikään rengas... Ainakaan kevyen takavetosen alla
Kunha ei iske vesiliirtoo koko ajan nii riittää mulle.
Hyvin nuo on pelannu ainakin, 2.2DTI B-Vectran, 2.5 V6 B-Vectran, 1.8 C-Vectran, C200CDI Mersun ja 200SX Nissanin alla... Tuskin sen huonommin OPC:ssäkään
märkäpito on huono NS-1:ssä,ei niinkään kakkosten ongelma.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Tämän auton topicia on jo odotettukin.. Ei voi muuta sano kun että ja mitä tohon rengaskeskusteluun tulee niin itse ajoin kyseisillä Nankang NS-2 renkailla 3-4 kesää ja hinta laatu suhteeltaan todella hyvä rengas. Itse päätin ensi kesäksi kokeilla Falkenin renkaita kattoo miten ne toimii jos palaa Nankangiin vai ei
emsii kirjoitti:
Jos joku haluis kertoo mulle mistä saan sellaset valkoset lediparkit tohon, että toimii eikä syty mitään vikavaloja??
Tai sitten vaihtoehtoisesti laitat Philipsin BlueVision parkit. Ovat myös todella valkoiset.
Tota onks kokemuksii noista valoista? siis xenonien rinnalla, ihan vain mielen kiinnosta kun ite kokeilin joitain valoja ja vaikka väittivät et ovat valkoiset niin aina ne oli xenonien rinnalla ihan keltaiset.
emsii kirjoitti:
Jos joku haluis kertoo mulle mistä saan sellaset valkoset lediparkit tohon, että toimii eikä syty mitään vikavaloja??
Tai sitten vaihtoehtoisesti laitat Philipsin BlueVision parkit. Ovat myös todella valkoiset.
Tota onks kokemuksii noista valoista? siis xenonien rinnalla, ihan vain mielen kiinnosta kun ite kokeilin joitain valoja ja vaikka väittivät et ovat valkoiset niin aina ne oli xenonien rinnalla ihan keltaiset.
emsii kirjoitti:
Tämä kiinnostaísi myös minua...
Bahikselle tiedoks et noi mitä mä linkitin toimii oikein hyvin xenonien rinnalla, koska itsellä on juuri niin nyt käytössä ja useammassa muussa kaverin autossa. Eikä pala vikavalot ja ihan katsastus laillisetkin pitäis olla.
G.T.S kirjoitti:
Bahikselle tiedoks et noi mitä mä linkitin toimii oikein hyvin xenonien rinnalla, koska itsellä on juuri niin nyt käytössä ja useammassa muussa kaverin autossa. Eikä pala vikavalot ja ihan katsastus laillisetkin pitäis olla.
Vähän epäilytti se kommentti jonka joku oli antanut, että toodella surkea valoteho...
G.T.S kirjoitti:
Vähän epäilytti se kommentti jonka joku oli antanut, että toodella surkea valoteho...
No tuota tuo hopeinen on hiukan himmeämpi et sit ottaa sinisinä niin ne on kirkkaammat. ja siis pelkillä parkeilla kyllä ihan kirkkaat mun mielestä... ja tarviiko ees parkkien niin kirkkaat ollakkaan? Sori OT
Ai ai, onpa komia auto! Tehdastuninkia parhaimmillaan, värikin tosiaan just passeli. Miinustakin on pakko antaa, toi pakoputken ulostulo keskellä autoa ei sovi mun silmään
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728 Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita: Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
apache kirjoitti:Ai ai, onpa komia auto! Tehdastuninkia parhaimmillaan, värikin tosiaan just passeli. Miinustakin on pakko antaa, toi pakoputken ulostulo keskellä autoa ei sovi mun silmään
Joo se jakaa varmasti aika hyvin mielipiteitä.
Pakko kyl myöntää etten itsekään ole mitenkään erityisen ihastunut tohon ratkasuun.
Mut siin se on eikä muuksi muutu.