Sunday On Racetrack 21.9.2003 Ahvenistolla
Tossa oli et pitäs laittaa E-Mailia mut sattuu oleen vähän robleemaa mailin kanssa niin kirjotan tähän. Eli mitä hommaa siellä olis? Monesta moneen? Muukin info kelpaa
Pitääkö olla member....Oon jo hakemukset lähettäny ja saanu maksukuitin että maksan jäsenmaksun huomenissa. Kiitän ja kummarran etukäteen.
MB W201 190D OM605 powered with Holset
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Terve!
Loistavat ratapäivät olivat tänäänkin Ahvenistolla, eikä kunnon kuminkäryltä ja renkaiden riekaleilta vältytty tälläkään kertaa... He he...
Mutta, ensiviikonloppuna pistetään paremmaksi Sunday On Racetrackissa!!!
Toivotaan, että ilmat suosivat vähintää yhtä hyvin, kuin tänäänkin.
KAIKKI ovat tervetulleita tapahtumaan ja tietenkin mukaan mukavaan talkootoimintaan.
Talkoolaiset saavat ajaa radalla ilmaiseksi, kerholaisille ajaminen on muutenkin edullisempaa, kuin muille tapahtumaan osallistuville...
Ei muuta kuin kaikki mukaan sankoin joukoin eli kaverit mukaan ja vähän viidakkorummulla tietoa tapahtumasta eteenpäin ajokin merkistä riippumatta, sillä ensiviikonlopun jälkeen ei tänävuonna paljon enään Apparalle pääse ajelemaan.
Tässä muutama päivän kuva:

Kuminpolttovideo
</table></center>
21 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: EVO-500 on 2003-09-14 00:26 ]</font>
Loistavat ratapäivät olivat tänäänkin Ahvenistolla, eikä kunnon kuminkäryltä ja renkaiden riekaleilta vältytty tälläkään kertaa... He he...
Mutta, ensiviikonloppuna pistetään paremmaksi Sunday On Racetrackissa!!!
Toivotaan, että ilmat suosivat vähintää yhtä hyvin, kuin tänäänkin.
KAIKKI ovat tervetulleita tapahtumaan ja tietenkin mukaan mukavaan talkootoimintaan.
Talkoolaiset saavat ajaa radalla ilmaiseksi, kerholaisille ajaminen on muutenkin edullisempaa, kuin muille tapahtumaan osallistuville...
Ei muuta kuin kaikki mukaan sankoin joukoin eli kaverit mukaan ja vähän viidakkorummulla tietoa tapahtumasta eteenpäin ajokin merkistä riippumatta, sillä ensiviikonlopun jälkeen ei tänävuonna paljon enään Apparalle pääse ajelemaan.
Tässä muutama päivän kuva:

Kuminpolttovideo
</table></center>21 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: EVO-500 on 2003-09-14 00:26 ]</font>
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Kaipa sitä täytyy tulla kokeilemaan miltä Ahvenisto tuntuu... Alastarolla oli tod hauska päristellä, mutta tuo Affenisto vähän pelottaa. Ei pahemmin turva-alueita 
Toivottavasti on hyvä sää, en viitsisi märälle asfaltille lähteä arpomaan.
Toivottavasti on hyvä sää, en viitsisi märälle asfaltille lähteä arpomaan.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Pieni muistutus vielä liittyen meidän vuoroon (16.00-18.00) järjestelytehtävissä.
Kaikkien minulle ilmoittautuneiden talkoolaisten sisäänpääsyhän on tietysti ilmainen, kuten muidenkin jäsenten. Teen järjestysmiehistä listan katsastukseen, jotta talkoisiin oikeasti OSALLISTUVAT voivat ajaa maksutta radalla 12-15.30 välisen ajan. Muilta jäseniltä peritään ajamisesta se normaali 10€.
Minulle on ilmoittautunut tähän mennessä talkoolaisia 12 kappaletta ja kaksikymmentä tarvitaan. Rohkeasti soitto tai maililla ilmoitus minulle niin laitan sinut listalle.
T: Max
044-2622733

<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-09-18 17:24 ]</font>
Kaikkien minulle ilmoittautuneiden talkoolaisten sisäänpääsyhän on tietysti ilmainen, kuten muidenkin jäsenten. Teen järjestysmiehistä listan katsastukseen, jotta talkoisiin oikeasti OSALLISTUVAT voivat ajaa maksutta radalla 12-15.30 välisen ajan. Muilta jäseniltä peritään ajamisesta se normaali 10€.
Minulle on ilmoittautunut tähän mennessä talkoolaisia 12 kappaletta ja kaksikymmentä tarvitaan. Rohkeasti soitto tai maililla ilmoitus minulle niin laitan sinut listalle.
T: Max
044-2622733

<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-09-18 17:24 ]</font>