Barzetta Variante- vanteet
Barzetta Variante- vanteet
Moro!
Kyseistä settiä ostamassa. Jako siis 5x112 ja kartiopultit löytyy vannetukusta, mutta heillä ei ole sopivaa sovitetta tuosta 66,6mm alkuperäisestä keskireiästä opelin 65,1mm keskireikään. Mitään ideoita??
Kyseistä settiä ostamassa. Jako siis 5x112 ja kartiopultit löytyy vannetukusta, mutta heillä ei ole sopivaa sovitetta tuosta 66,6mm alkuperäisestä keskireiästä opelin 65,1mm keskireikään. Mitään ideoita??
Re: Barzetta Variante- vanteet
Vaihtoehtoja esim:
* Vanteet sorviin ja keskireikä isommaksi jollekin yleiselle soviterenkaalle
* Sopiva peltisoiro vanteen ja navan väliin (itse tein tälleen samassa tilanteessa, vannemalli vain oli eri)
* Vanteet sorviin ja keskireikä isommaksi jollekin yleiselle soviterenkaalle
* Sopiva peltisoiro vanteen ja navan väliin (itse tein tälleen samassa tilanteessa, vannemalli vain oli eri)
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
0.75mm peltihän tuohon passaa kuin jalka saappaaseen.
Siitä teet neljä 20.4-senttistä soiroa niin keskittää varmasti.
Muista vaan väliin laittaa rasvaa ettei ota kesän / talven aikana kiinni...
Siitä teet neljä 20.4-senttistä soiroa niin keskittää varmasti.
Muista vaan väliin laittaa rasvaa ettei ota kesän / talven aikana kiinni...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
kerros miten toteutit ton sitte, ois meinaa ittellekki tarkotus tilata samalla jaolla ja keskireiällä vanteet 
kannattaa kyselä muista vanteita myyvistä liikkeistä,varmasti löytyy valmiitkin,seinäjoen rengastien auto-tarvikkeella on ainakin erittäin isot varastot noita sovitteita,sitä en itedä lähettävätkö.hintaahan noilla ei paljon kymppiä enempää ole.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Itse tiedustelin noita sovitteita viime kesänä useasta liikkeestä ja ei, noin pientä sovitetta ei saa mistään..
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Tuossahan ei jää muuta kuin 0.75mm suuntaansa navan ja vanteen keskireiän väliin tyhjää tilaa, että eiköhän tuo tuolla peltisoirolla keskitä ihan riittävän tarkasti.
Zafira C A14NET -18
Pyörännavan ympärille vetäsee vaikka sähköteippiä tarpeeks monta kierrosta, että vanne istuu napakasti. Toimii.
Pelti on parempi, kokeiltu juttu...
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
onkos kukaan kokeillu ilman soviterenkaita et vispaako?? itse meinasin kanssa hakea vastaavilla koolla olevat vanteet...
Jos siirtokartiopulteilla laitat kiinni niin 80% varmuudella vispaa, jos ei sit yhtään mitään muuta keksi niin laittaa vaikka sitä teippiä..
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
noihan menee ihan normi pulteillakin kiinni mutta silti suositeltavaa laittaa vaikka ne peltisoirot sinne
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Nyt tuli itse laitettua 5x112 jaolla ja 66.6 keskireiällä olevat vanteet omaan omegaa... Sovitteet tein 0.75 pellistä ja laitoin vielä liukupulteilla kiinni
sovitteet oli 10mm leveet ja tasan 200mm pitkät. Jäi vähän pelivaraa ku pyöräytin navan ympäri. Tuolta kuvaa-> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 7&start=75
Mä ostin Barzetta Tendenza vanteet 5x112 jaolla jotka oli 66.6 keskireijällä.Lisäksi mä ostin liukupultit ja muovisovitteet jotka oli ulkopuolelta
67.1 ja sisäpuolelta 65.1, viilasin ja hioin santapaperilla sovitteen ulkopuolta niin et ne kävi vanteen 66.6 keskireikään.
Hetken se kesti kun pyöritin sovitetta kokoajan samaan suuntaan viilaten samalla.
Mut hyvät niistä tuli, ei ravista yhtään
alla kuva vanteista autossa

67.1 ja sisäpuolelta 65.1, viilasin ja hioin santapaperilla sovitteen ulkopuolta niin et ne kävi vanteen 66.6 keskireikään.
Hetken se kesti kun pyöritin sovitetta kokoajan samaan suuntaan viilaten samalla.
Mut hyvät niistä tuli, ei ravista yhtään
alla kuva vanteista autossa
Astra Sports Tourer 1.4 T AT6 Innovation -17
Ex-Astra Wagon Ultimate 1.7 cdti ecoflex -11
Ex-Vectra 2.8 T V6 A WAGON BSR -07
Ex-Astra G 1.6 16v Twinport -04
Ex-Astra Wagon Ultimate 1.7 cdti ecoflex -11
Ex-Vectra 2.8 T V6 A WAGON BSR -07
Ex-Astra G 1.6 16v Twinport -04
Onko vanteet 18" vai 19" ? ? ?