Mites semmonen, jos lentäisi tuonne satamaan, mihin laiva sitte tuo tuon rekan autoineen?
Tosin mua itteeni houkuttais tuo Ruotsi ja Tanskan kautta ajaminen!
Mulla vähän sama juttu,jotenkin tekis mieli ajaa Ruotsin ja Tanskan kautta,se vaan on sitten eri asia kestääkö Astra niin pitkää matkaa,mut on kai jollain sit hinausköysi mukanaTimonen kirjoitti:Tuota voisi itsekin harkita lähtevänsä, vaan kun ei vielä ole mitään tietoa, mihin väliin mulla sijoittuu kesäloma!![]()
Mites semmonen, jos lentäisi tuonne satamaan, mihin laiva sitte tuo tuon rekan autoineen?
Tosin mua itteeni houkuttais tuo Ruotsi ja Tanskan kautta ajaminen!
Me oltiin viime kesänä reissussa +320tkm ajetulla syslerillä ja se kesti ongelmitta koko yli 5000km reissun ja ajeltiin hieman vuoristoalueellakin. Tueksi ja turvaksi kannattaa ottaa Autoliiton AL-turva, niin sen kautta hoituu hinaukset/vara-auto/majoitus jos jotain sattuukin hajoamaan.jartsa63 kirjoitti: Mulla vähän sama juttu,jotenkin tekis mieli ajaa Ruotsin ja Tanskan kautta,se vaan on sitten eri asia kestääkö Astra niin pitkää matkaa,mut on kai jollain sit hinausköysi mukana![]()
Uskoisin, että noilla teikäläisten Mantoilla olisi aika hyvin jakoja myös Show&Shine-kisassa...mikkis kirjoitti:Minua tämä kiinostaisi kyllä, vihjasin asiasta myös Kippeä. Peruuntuu ilmeisesti tuolta samalta ajankohdalta isojen poikien perinteinen Kroatian purjehdusreissu.
Olisiko hullu ajatus lähteä Mantalla?
Silloin houkuttaisi tuo katiskan kuljetus sinne ja paluu SuperFastilla tai Finnlinesillä. Helpoinhan tuo olisi lentää lähelle ja vuokrata auto, mutta.... jotenkin se ei houkuta. Tietty saahan sinne mennä myös Vectralla. Mahtuu enemmän olutta takakonttiin
Kovin olisin lähdössä,mutta kun ei millään pysty vielä varmaksi sanomaan,on niin monta asiaa vielä epätietoisuudessaJarno kirjoitti:Muita ei taida olla lähdössä kuin minä ja Telwin?