Otetaanpas kertausharjoitus!
1. Minun hieno Arctic Cat-kelkka haetaan vuokralle Kone-Jönneiltä lauantai-aamuna klo 09.00.
Tuolla siis otetaan lössi kokoon. Paitsi Toivanen.
- tämä tarkoittaa sitä, että Arvin, minun ja mahdollisesti Keken olisi fiksuinta lähteä liikkeelle lauantai aamuyöllä klo 03-04 välillä.
Matka-aika Arvilta Kone-Jönneille Googlen reittihaun mukaan n. 4h 15min. Siihen alkusähellykset ja matkatauot n. + 1h.
- Chieffin a.k.a. Honkasen mökille menosta jo perjantain-lauantain välisenä yönä ei ole ollut aiemmin mitään puhetta. Honkanen on sitä paitsi tuolla viikolla lomalla ja reissun päällä, eikä hänen aikatauluistaan ole tietoa.
MUTTA!!!
Olisi meidän pitkämatkalaisten kannalta fiksuinta tehdä tuo niin, että me lähdemme Heinolasta illalla (19-20? välillä) ajamaan sinne Joen suuhun, ja voisimme yöpyä tuolla mökillä. Lähtöaika on heti, kun Arvi palaa Parolannummelta takasin Heinolaan.
Näin saisimme nukuttua ja levättyä
kunnolla ennen kelkkailua!
Jos me oltais jostain klo 02 asti hereillä, niin vois väsy iskeä jo iltapäivällä...
Elikkä jos se suinkin vaan Honkaselle onnistuu, niin me tulisimme tuonne mökille jo la-yönä. KOMMENTOIKAA!!!
2. Kun olen sovittanut kelkka-asun ja kelkka on trailerilla, niin kello lienee n. 09.30. Lisäksi maksan vuokran luottokortilla.
3. Haetaan Toivanen ja hänen kelkkansa hänen kotoaan.
4. Jatketaan Honkasen johdolla hänen mökilleen.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa