Niinpä. Laitoin tilauksen menemään. Ihanan kallista, s***tana!S.Tiensuu kirjoitti:Joo eipä löytyny, ovat kuulema aika haluttua tavaraaS.Tiensuu kirjoitti:Jos on noin kallis niin kyllä kannattaa vielä yrittää joiltain muilta purkaamoilta. Mä voin tänään käydä koulun jälkeen vilkasemas tän paikallisen purkaamon tilanteen jos sattuis löytymään vaikka muoveinensa. Jollei niitä oo kaikkia särjettymarqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()
Marmoritiskillä ilmoittivat 93€!!
purkaamoilla ja AVK:lla ei ole, joten Automuovin kautta tämäkin lähdetään tilaamaan, jollei joku äkkiä ilmoittaudu myymään omaansa mulle
Vectra C *MYYTY*
Re: Vectra C farkku -05 "Family edition"
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Yllätys yllätys, tänä iltana kaveri soitti:marqus kirjoitti:Niinpä. Laitoin tilauksen menemään. Ihanan kallista, s***tana!S.Tiensuu kirjoitti:Joo eipä löytyny, ovat kuulema aika haluttua tavaraaS.Tiensuu kirjoitti:Jos on noin kallis niin kyllä kannattaa vielä yrittää joiltain muilta purkaamoilta. Mä voin tänään käydä koulun jälkeen vilkasemas tän paikallisen purkaamon tilanteen jos sattuis löytymään vaikka muoveinensa. Jollei niitä oo kaikkia särjettymarqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()
purkaamoilla ja AVK:lla ei ole, joten Automuovin kautta tämäkin lähdetään tilaamaan, jollei joku äkkiä ilmoittaudu myymään omaansa mulle
Kaveri: "Niin vieläkö sä kaipailet sitä vecun peiliä?"
Minä: "Kuinka niin?"
Kaveri: "En mää muuten mutta tuli ostettua kolaroitu veccu ja siinä olis peilit ehjinä"
No just! Ei muuta kuin jollekin toiselle, kun kerran on haluttua tavaraa.S.Tiensuu kirjoitti:Yllätys yllätys, tänä iltana kaveri soitti:marqus kirjoitti:Niinpä. Laitoin tilauksen menemään. Ihanan kallista, s***tana!S.Tiensuu kirjoitti:Joo eipä löytyny, ovat kuulema aika haluttua tavaraaS.Tiensuu kirjoitti:Jos on noin kallis niin kyllä kannattaa vielä yrittää joiltain muilta purkaamoilta. Mä voin tänään käydä koulun jälkeen vilkasemas tän paikallisen purkaamon tilanteen jos sattuis löytymään vaikka muoveinensa. Jollei niitä oo kaikkia särjettymarqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()
Kaveri: "Niin vieläkö sä kaipailet sitä vecun peiliä?"
Minä: "Kuinka niin?"
Kaveri: "En mää muuten mutta tuli ostettua kolaroitu veccu ja siinä olis peilit ehjinä"
![]()
Perse!
Ettei rahanmenoa olis ollu jo ihan tarpeeks niin peruutin takapuskurin ja oik takavalon rikki betonitolppaa vasten. Tiedän että muovi häviää betonille joka kerta mut kielloista huolimatta päätin kokeilla.
Puskuriin nyrkin mentävä reikä ja takavalojen lasissa samonmoinen. Peltiä ei sentään mennyt mutkalle.
Uuden puskurin takavalon metsästykseen ja jos sitten samalla maalauttais ne helmatkin. Vihdoin ja viimein
Ettei rahanmenoa olis ollu jo ihan tarpeeks niin peruutin takapuskurin ja oik takavalon rikki betonitolppaa vasten. Tiedän että muovi häviää betonille joka kerta mut kielloista huolimatta päätin kokeilla.
Puskuriin nyrkin mentävä reikä ja takavalojen lasissa samonmoinen. Peltiä ei sentään mennyt mutkalle.
Uuden puskurin takavalon metsästykseen ja jos sitten samalla maalauttais ne helmatkin. Vihdoin ja viimein
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Seuraavan puskurin valat betonista niin ei kolhut haittaamarqus kirjoitti:Perse!![]()
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Tollasta se mullakin oli autoilun alussa..nykyään on helpompaamarqus kirjoitti: peruutin takapuskurin ja oik takavalon rikki betonitolppaa vasten
No, voi perse tosiaan..no, kohta saat talliin niin on mukava fiksailla
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
No onhan auton rattia tullut veivattua jo kohta 13 vuotta. Ekaa kertaa kunnolla kolautin.R.Lehtinen kirjoitti:Tollasta se mullakin oli autoilun alussa..nykyään on helpompaamarqus kirjoitti: peruutin takapuskurin ja oik takavalon rikki betonitolppaa vasten![]()
![]()
![]()
No, voi perse tosiaan..no, kohta saat talliin niin on mukava fiksailla
Ja se pirun talli on valmis vasta kun lumet on hävinny kokonaan
Milläs mä sitten pääsen liikkumaan kun toi vedenkeitin ei jaksa liikkua sellasella painollaS.Tiensuu kirjoitti: Seuraavan puskurin valat betonista niin ei kolhut haittaa
Pyhällä hengellä?marqus kirjoitti:R.Lehtinen kirjoitti:marqus kirjoitti:
Milläs mä sitten pääsen liikkumaan kun toi vedenkeitin ei jaksa liikkua sellasella painolla??
OT Minäpä menin kerran peruuttamaan kaivinkoneen kauhaa päin, joka oli jätetty parkkiruudun taakse. Sillon ei tienny itkeäkö vai nauraa. Onneksi meni pelkkä valo silloin palasiksi. 
Toyota Corolla 2006 1.6 A
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Laita sen vedenkeittimen tilalle kahvinkeitineety kirjoitti:Pyhällä hengellä?marqus kirjoitti:R.Lehtinen kirjoitti:marqus kirjoitti:
Milläs mä sitten pääsen liikkumaan kun toi vedenkeitin ei jaksa liikkua sellasella painolla??
No ei sekään auttais. Vaatis isompaa turbokonetta niin sitten liikahtais. Mut täälkin pärjääS.Tiensuu kirjoitti:Laita sen vedenkeittimen tilalle kahvinkeitineety kirjoitti:Pyhällä hengellä?marqus kirjoitti:R.Lehtinen kirjoitti:marqus kirjoitti:
ihan oikeesti miks kaikki valittaa tehosta ja kulkevuudesta ihan hyvin riittää perus arki käyttöön niin tuo sinun kun minukin kippo 
Tulee vaan välillä sellanen olo, että kun on ajoneuvo täynnä ihmisiä ja tavaroita, on muitten jaloissa. Matka ei etene ollenkaan.Gts03 kirjoitti:ihan oikeesti miks kaikki valittaa tehosta ja kulkevuudesta ihan hyvin riittää perus arki käyttöön niin tuo sinun kun minukin kippo
Ihan tyytyväinen voin kyllä olla Vectraan tähän mennessä. Huoltoa ja huolenpitoa ja taas mennään.
Omista virheistä ei voi syyttää kuin itseään, ei autoa
Re: Vectra C farkku -05 "Family edition" Puskuria uusiksi
Mites kallista puuhaa on lähteä korjauttamaan nyrkinkokoista reikää puskurissa? Paikka on hiukan hankalasti takavalojen alapuolella, mutta ei mahdotonta? Muovihitsaaminen, paklaaaminen ja maalaukset päälle. ammattiaiset kertoo hintoja, kiitos!
Purettuja ei tahdo löytyä, ainkaan ehjiä, mitä olen kerinny soittelemaan.
Purettuja ei tahdo löytyä, ainkaan ehjiä, mitä olen kerinny soittelemaan.
Katoppas http://www.varaosahaku.fi
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]