omega b ja radion kuuluvuus
omega b ja radion kuuluvuus
vihjeenä!! itsellä kuulu tuo orggis radio pirun hyvin,vaihoin soittimen ja radio pätki sikana,katsoin piuhat ja kaikki oli ok,on suorat töpselit ja vahvistin sai virtaa niinkuin kuuluu...katkasin alk.peräsestä radion johosta pätkän ja juotin uuden töpselin mikä on se piikki malli,ja johan kuuluu kanavat yhtä hyvin ku alkuperäsenä
tuolla mikä opelissa orggiksena ei tee mitään,olen muissakin autoissa törmänny samaan ongelmaan ja tuolla se on korjaantunu!!
Re: omega b ja radion kuuluvuus
Eikös noihin saa adaptereita väliin?
juu oli mulla se piikki malli adapterina siitä alkuperäsestä mutta ei ne pelaa samalla tavalla kun yksi suoraliitin!Jussi V kirjoitti:Eikös noihin saa adaptereita väliin?
ja johtoa jalkatilan liitokselta mankan taa en löytäny kun siinä ihmeen pikalukko liitos,joten itse ratkasin asian noin ja pelaa hyvin,jos kolvi pysyy kädessä niin kaikkineen 20min juttu
Mulla kävi just päinvastoin. Kolvasin sen vanhan liittimen alunperin. Senjälkeen radio kuului todella huonosti. Hain romikselta uuden orkkis johdon (liitos kuskin jalkatilassa) ja laitoin adapterin väliin. Nyt kuuluu taas todella hyvin