Opel Corsa A tic 13,0sec 402m
Re: Opel Corsa A "HC"
tuoltakin löytyy joitain kuvia corsasta http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dug2+corsaa-corsa.html
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
Re: Opel Corsa A 1,6 16v tic projekti
nyt on taas vähän edistytty http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/p ... 8web_0.jpg
ja tuollainen hyrrä http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/p ... 5web_0.jpg
ja tuollainen hyrrä http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/p ... 5web_0.jpg
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
olisko kellään ideoita miten toteuttaisin mahdollisimman lyhyen pakosarjan ja vielä silleen että se saattaisi vielä jopa toimia? tuolla corsan konehuoneessa kun ei paljon tilaa ole niin tuo turbo pitää saada ihan lohkon kylkeen ja pakokanavien tasolle tuo turbon liitos.
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
No mites ois tuontyylinen?
toi olis muuten hyvä mutta kun ei ole ylös päin tilaa tehdä tai alkaa konepelti ottaa vastaan. mulla on yhdenmallinen sarja tekeillä mutta saas nähdä tuleeko se kiinni.
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
No jos konepelti ottaa vastaan niin voihan sitä konepeltiä muokata?mulkkari kirjoitti:toi olis muuten hyvä mutta kun ei ole ylös päin tilaa tehdä tai alkaa konepelti ottaa vastaan. mulla on yhdenmallinen sarja tekeillä mutta saas nähdä tuleeko se kiinni.
Opel Signum 2.0T 
mulla on 2.0ohc koneeseen tehty sarja joka on todella lyhyt. hieman samanlainen kuin turbo calibran pakosarja.
mulla on jo korotettu tuo konepellin keskiosa samalla kun tein siitä kuitusen.Sami.L kirjoitti:No jos konepelti ottaa vastaan niin voihan sitä konepeltiä muokata?mulkkari kirjoitti:toi olis muuten hyvä mutta kun ei ole ylös päin tilaa tehdä tai alkaa konepelti ottaa vastaan. mulla on yhdenmallinen sarja tekeillä mutta saas nähdä tuleeko se kiinni.
sain juuri äsken valmiiksi tuon sarjan jota olen tämän viikon väsäillyt ja siitä tuli lyhyt ja myöskin vaikutteita turbo calsun pakosarjasta.L.ossi kirjoitti:mulla on 2.0ohc koneeseen tehty sarja joka on todella lyhyt. hieman samanlainen kuin turbo calibran pakosarja.
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
tossa kuva pakosarjasta http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/p ... 9web_0.jpg vähänhän se on tollainen mutta kokeillaan mitä temppuja se moottori tuolla tekee jos ei toimi niin tehdään uusi paremmin ja paremman näköiseksi
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
mulla on jo korotettu tuo konepellin keskiosa samalla kun tein siitä kuitusen.mulkkari kirjoitti:Sami.L kirjoitti:No jos konepelti ottaa vastaan niin voihan sitä konepeltiä muokata?mulkkari kirjoitti:toi olis muuten hyvä mutta kun ei ole ylös päin tilaa tehdä tai alkaa konepelti ottaa vastaan. mulla on yhdenmallinen sarja tekeillä mutta saas nähdä tuleeko se kiinni.
Nii näkyy olevan, ku kävin kahtoo noita kuvia!
Opel Signum 2.0T 
En välttämättä runttais ihan kauheesti painetta tolla pakosarjalla josset halua pakovena remonttiin? 
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
tiedossa on tuo homma kyllä, mutta katsotaan miten käy kyllähän se pakokaasu pois löytää kun saa tuon hyrrän pyörimään, mutta kuinka hyvin niin se on toinen juttu se. pakopaine ongelmissa oltiin calibran kanssakin niin jatketaan nyt tällä samoissa merkeissäJäksteri kirjoitti:En välttämättä runttais ihan kauheesti painetta tolla pakosarjalla josset halua pakovena remonttiin?
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
Jos tuollainen on nyt aivan pakko tehdä niin tee edes ohjainlevyt tuon yhdysputken sisälle.
kuten tuossa jo aiemmin sanoin tuolla sarjalla kokeillaan ja on niitä pahempiakin nähty toiminnassa. Laittakaapa muuten kuvia sellaisesta pakosajasta joka olisi lyhyt ja missä on turbon lähtö tuossa toisessa laidassa, mikään käärmeenpesä ei sovi.
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage
tänään haen lisää noita pakosarja mutkia ja kokeilen alkaa taas väsäilemään toisenlaista sarjaa, nyt on aika tiukka malli mielessä 
instagram @joutsgarage
instagram @joutsgarage