Opelit myynnissä
Re: Hienot Opelit myynnissä
Joo, noinhan se taitaa olla. Noissa on tuo F nimessä mikä mieltää ne etuvetolootiksi... F23 ei olekaan tuttu loota ittelle, kun olen ehkä jämähtänyt tiedoissa tuonne A-Vectra-Calibra-ikäluokkaan... ja ittelläkin on tollanen F28 ja eihän se auto tosiaan ole (pelkästään) etuvetoinen... Mutta on sen F28:n ero tuntumassa ihan mieletön kun vertaa vaikka XE:n perässä olevaan lootaan, joka on joko F20 tai F18.
Ne muut "tavalliset manuaalilootat" taitaa olla ihan GM:n itse tekemiä omassa tehtaassa. En ole varma tosin. Kun noissa Getragin tekeleissä tosiaan lukee aika selvästi se Getragin nimi ja "tavallisissa" ei kai lue kuin GM.
Ne muut "tavalliset manuaalilootat" taitaa olla ihan GM:n itse tekemiä omassa tehtaassa. En ole varma tosin. Kun noissa Getragin tekeleissä tosiaan lukee aika selvästi se Getragin nimi ja "tavallisissa" ei kai lue kuin GM.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Totta Smppa. Taas meni puurot ja vellit sekaisin
Osui silmiin Latvia Latin arvo, onpa korkea arvo sillä valuutalla.
Menisikö tuo F tai R sen mukaan kumminpäin kone on?ata kirjoitti:Joo, noinhan se taitaa olla. Noissa on tuo F nimessä mikä mieltää ne etuvetolootiksi... F23 ei olekaan tuttu loota ittelle, kun olen ehkä jämähtänyt tiedoissa tuonne A-Vectra-Calibra-ikäluokkaan... ja ittelläkin on tollanen F28 ja eihän se auto tosiaan ole (pelkästään) etuvetoinen... Mutta on sen F28:n ero tuntumassa ihan mieletön kun vertaa vaikka XE:n perässä olevaan lootaan, joka on joko F20 tai F18.
Kyllä vain, V6 F25 aski on tietääkseni Getragin tekele...GSi+to4 kirjoitti:Menisikö tuo F tai R sen mukaan kumminpäin kone on?
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Eihän farkuissa mitään vikaa oli. Ainakin itse tykkään monen auton eri malleista aina avosta farkkuun tai coupeen.keltanokka kirjoitti:Postiauto.....Emäntä haukkuu farkku Vectraa "papparaisautoksi" Kurjaa olla farkkukuski kun kaikki vain repii legendaa asiasta.
Itsellä enempi joidenkin autojen sedanit tai 5D:t pistää silmään, mutta taas joissain malleissa ne näyttävät paremmilta...
Maku asia.
Meilläkin perheessä kaksi farkkua, eivätkä kumpikaan ole hankittu sen takia, että tavara tilaa tarvitsisi niin paljoa, vaan sekä esteettisistä syistä, että helppokäyttöisyyden vuoksi.
Tuolla "Postiautollahan" tarkoitin nimenomaan sitä, että tuo Vectrahan oli Vauxhall eli oikealta ohjastettava kulkine...
F23 on Getragin loota.GSi+to4 kirjoitti:Ja kun jatketaan näillä pikkujutuilla niin F28 ei ole kylläkään etuvetoloota... Saa kyllä sovitettua mutta alunperin ei saatavilla. Ja jos vielä jatketaan niin eikös F23 ollut getrakin tekemä?ata kirjoitti:Etuvetolootista kun vain F28 on Getragin tekelettä
Oon kyllä eri mieltä tästä.telwin kirjoitti:Kyllä vain, V6 F25 aski on tietääkseni Getragin tekele...GSi+to4 kirjoitti:Menisikö tuo F tai R sen mukaan kumminpäin kone on?
F40 lootasta haluisin itse varmuuden kenen tekelettä on.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
keltanokka
- 'Diplomat'

No niinpä tietystiEVO-500 kirjoitti:Tuolla "Postiautollahan" tarkoitin nimenomaan sitä, että tuo Vectrahan oli Vauxhall eli oikealta ohjastettava kulkine...
F40 on getragin valmistama.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Joo, Englannissahan on ainakin pari Evo 500:sta, "arvottomia" postiautoja siis nekin...EVO-500 kirjoitti:Tuolla "Postiautollahan" tarkoitin nimenomaan sitä, että tuo Vectrahan oli Vauxhall eli oikealta ohjastettava kulkine...
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Eihän kukaan niitä / postiautoja ole arvottomiksi väittänytkään, vai onko?ata kirjoitti:Joo, Englannissahan on ainakin pari Evo 500:sta, "arvottomia" postiautoja siis nekin...EVO-500 kirjoitti:Tuolla "Postiautollahan" tarkoitin nimenomaan sitä, että tuo Vectrahan oli Vauxhall eli oikealta ohjastettava kulkine...(siellä)
Oikealta ohjattava auto vaan on meillä postiauto ja Englannissa vasemmalta ohjattava samoin...
T:K.Vilen
No en mä tiedä, mutta ainakin minun korvassa tuo "postiauto"-termi eri puolelta ohjattavalle autolle kuulostaa halventavalta ja väheksyvältä. Erotuksena siis niihin oikeisiin Postiautoihin jotka ovat jotain perusmallisia Astroja tai Corolloita jotka on yleensä vissiin vielä poljettu loppuun... Toisekseen Englannissa oleva oikealta ohjattava Vectra ei ole edes "postiauto" siinä mielessä, kun auto on siellä... se "muuttuisi" "postiautoksi" vasta kun sen roudaisi sieltä saarelta pois...
Itse käytän vain yleensä oikealta ohjattava tai vasemmalta ohjattava-termejä tai LHD tai RHD...
Itse käytän vain yleensä oikealta ohjattava tai vasemmalta ohjattava-termejä tai LHD tai RHD...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Aika hätspäkin näköinen. Voipi olla että kamera ja romillet vääristävät kuvaa, mutta kait se sit on Coupe kun niin tuossa lukee..
^ Kyllähän tuo hatchback on ihan selvästi. Takasivulasien linja ihan erilainen ja coupessa ei ole ovessa b-pilaria, joka hatchbackissa on.